۰
یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسابقات کیک‌بوکسینگ با حضور ۶۰ ورزشکار از شهر‌های اراک، ساوه، زرندیه، شازند، خمین، خنداب و دلیجان در هشت وزن اراک برگزار شد.

به گزارش خبرورزشی، در بخش انفرادی رشته کیک بوکسینگ وزن ۵۵ کیلوگرم، محمدمهدی اصغری از ساوه مقام اول را به دست آورد و مجتبی بهرامی از خمین دوم شد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم محمدرضا اصغری از شازند، سجاد شاهدی از ساوه و منصور امینی از زرندیه به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم هم مرتضی قادری از شازند مقام نخست را کسب کرد، حسین قربانی از زرندیه نایب‌قهرمان شد و مهدی مینا از خنداب سوم شد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرحسین غلامی از ساوه، مهدی لک از شازند به ترتیب اول و دوم شدند و محمدرضا فخیمی از اراک در جایگاه سوم قرار گرفت.

در وزن ۷۵ کیلوگرم بهزاد لسان از زرندیه اول شد، سید مصطفی بهشتی از خمین و مرتضی کامل از شازند به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم از خمین، از اراک و امیر از زرندیه به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

در وزن ۸۵ کیلوگرم محمد خان‌محمدی از اراک بر سکوی اول ایستاد، امید قاسمی از خنداب دوم شد و یاسر شاه‌کرمی از زرندیه جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

در وزن ۹۰ کیلوگرم محمدجواد رضایی از اراک و عباس ابراهیم‌آبادی از شازند به ترتیب عنوان‌های اول و دوم را به دست آوردند.

در وزن مثبت ۹۰ کیلوگرم هم رضا احدی از اراک قهرمان شد و علی اکبری از خمین و علیرضا مشهدی از شازند به ترتیب دوم و سوم شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی