۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سانتیاگو سولاری مثل هفته‌های قبل باز هم از ناامید نشدن رئالی‌ها گفت و مدعی شد فاصله‌شان با بارسلونا مهم نیست.

به گزارش خبرورزشی،  سانتیاگو سولاری پس از باخت خانگی یک بر صفر شب گذشته (شنبه) تیمش در چهارمین ال‌کلاسیکوی فصل جاری که باعث شد در هفته بیست و ششم لالیگا میان شاگردان او و بارسلونای صدرنشین 12 امتیاز فاصله بیفتد، به خبرنگاران گفت: ما به هر شیوه‌ای که می‌شد تلاش‌مان را انجام دادیم و به هیچ عنوان کم‌کاری نکردیم و تسلیم نشدیم. یک بازی گروهی انجام دادیم، جنگیدیم و با جدیت به دنبال رسیدن به هدف‌مان بودیم اما وقتی که گل نمی‌زنید همین می‌شود. من فکر می‌کنم که ما در بسیاری از فازهای مسابقه، همان کاری که می‌‌خواستیم را انجام دادیم و فقط در تمام کردن کار مشکل داشتیم.

سولاری درباره وضعیت تیمش تا پایان فصل جاری عنوان کرد: ما باید ببینیم که در چه حوزه‌هایی می‌توانیم پیشرفت کنیم و به این روند ادامه دهیم. میان ما فاصله قابل توجهی ایجاد شده و شکی در این باره نیست اما ما تسلیم نخواهیم شد. ما تعهد داده‌ایم که همیشه بجنگیم، در لالیگا یا در لیگ قهرمانان.

هو شدن گرث بیل موضوع دیگری بود که سولاری درباره آن توضیح داد. سرمربی آرژانتینی کهکشانی‌ها گفت: من فکر می‌کنم که بیل کارهای زیادی برای رئال مادرید انجام داده و برای این باشگاه بازیکن بسیار بزرگی است. تمام بازیکنان ما شایسته احترام هستیم، اگرچه نظر هواداران هم بسیار مهم است و آنها می‌توانند آن را بیان کنند. او در این بازی مانند سایر اعضای تیم انگیزه داشت. اگر ما در مسابقه کار مثبتی انجام داده باشیم، یک بازی گروهی در تمام جوانب بود.

سولاری در خصوص این موضوع که آیا بار روانی شکست چهارشنبه در جام حذفی باعث باخت دوباره رئال شده و آیا مردانش همچنان در لالیگا خواهند جنگید، تأکید کرد: لالیگا همیشه مهم است و تا هفته آخر لیگ ما تلاش‌مان را خواهیم کرد. مهم نیست که چه فاصله‌ای بین ما و بارسلونا باشد. بار روانی شکست جام حذفی؟ هر بازی دنیای خودش را دارد. اگر از من بپرسید که تیم چه چیزی کم داشت، می‌گویم تمرکز برای استفاده از یکی از موقعیت‌ها و 20 شوتی که شلیک شد. به نظر من بازی امشب یک بازی برابر بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی