نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تراکتورسازی تبریز به خبرورزشی گفت: لیکنس معتقد است وقتی بازی شرایط ایده‌آلش را دنبال می‌کند نیازی به تعویض نیست.

به گزارش خبرورزشی ، تیم تراکتورسازی در یک مسابقه حساس و ۶ امتیازی اولین شکست را به تیم سپاهان تحمیل کرد تا هم‌چنان یکی از مدعیان جدی قهرمانی این فصل باشد. بعد از این بازی دقایقی با امیرحسین پیروانی هم‌کلام شدیم؛ دستیار ایرانی لیکنس که نقش او با توجه به شناخت از تیم و همچنین همکاری نزدیک با سرمربی بلژیکی پررنگ بود.
* به خوبی اولین شکست را به تیم سپاهان تحمیل کردید. آیا پیش از بازی چنین پیش‌بینی‌ای از شرایط داشتید؟
هر دو تیم نسبت به هم شناخت کافی داشتند. ما پیش از بازی آنالیز خیلی خوبی از سپاهان داشتیم و نقاط ضعف و قوت این تیم را به‌خوبی برای بازیکنان تشریح کردیم. دیدید که این تیم با وجود در اختیار داشتن بهترین خط حمله در بازی با ما صاحب کم‌ترین موقعیت شد. یکی از ایده‌های سپاهان این بود که خط هافبک ما را از بازی خارج و ارتباط بین هافبک‌ها و مهاجمان ما را قطع کند. این کار با ارسال‌های زودهنگام و دیرهنگام انجام می‌شد و مهاجمان بلندقامت این تیم سعی می‌کردند توپ‌های اول یا دوم را از آن خود کنند و بعد برنامه‌های بعدی‌شان را برای رسیدن به گل اجرایی کنند. با شناخت از این ایده، تیم ما در ابتدا تلاش کرد مانع ارسال‌ها شود و بعد از آن برنامه‌مان تصاحب توپ‌های اول یا دوم بود. خوشبختانه تیم ما در ساختار دفاعی در این بازی بدون نقص ظاهر شد و به‌خوبی توانستیم در فاز تهاجمی برنامه‌های‌مان را پیاده کنیم و روی دو موقعیت به دو گل برسیم. این سه امتیاز حاصل بازی مجدانه و منطقی بازیکنان بود.
* در این بازی هم دیدیم لیکنس در دقایقی دست به تعویض زد که بازیکنان جانشین عملاً فرصتی برای پیاده کردن توانمندی‌های‌شان نداشتند.
من پیش‌تر هم گفتم تیم ما از نظر بدنی در شرایط ایده‌آلی قرار دارد. این را بر اساس تست‌هایی که از بچه‌ها گرفتیم می‌گویم. سرمربی تیم معتقد است وقتی بازی شرایط ایده‌آلش را دنبال می‌کند نیازی به تعویض نیست. در این بازی هم لیکنس آنچه مشاهده کرد انجام شرح وظایف از سوی بازیکنان بود. هر‌گاه نیاز به تعویض باشد لیکنس تعویض می‌کند.
* به نظر می‌رسد این فصل تراکتورسازی صاحب بهترین شرایط برای کسب عنوان قهرمانی است.
تمام پتانسیل لازم برای موفقیت تیم فراهم است و ما بدون شک با تلاش فراوان برای رسیدن به موفقیت بازی می‌کنیم. آنچه مسلم است رقابت سخت است و مجموعه تیم با همه وجود برای شاد کردن تماشاگران تلاش خواهد کرد. ما پیش از بازی هم نشست خوبی با مالک تیم داشتیم و او با صحبت‌هایی که داشت فشار را از روی تیم برداشت. من اینجا به نوبه خودم از تماشاگران پرشور تیم تشکر می‌کنم که در این بازی هم به‌خوبی از ما حمایت کردند. همچنین یک خسته نباشید جانانه به بچه‌ها می‌گویم که در این بازی، جانانه و باشهامت بازی کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی