۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم پیشین پرسپولیس گفت: اتحاد خوبی بین هواداران، مربیان و بازیکنان پرسپولیس شکل گرفته که می تواند ضامن موفقیت های بعدی این تیم باشد.

به گزارش  خبرورزشی، جواد کاظمیان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس که حضور در جام جهانی را نیز در کارنامه خود دارد و این ماه‌ها مشغول حضور در کلاس‌های مربیگری است تا مهیای آینده شود، در مورد شرایط سرخپوشان پایتخت گفت: «من تلاش می‌کنم اخبار پرسپولیس را به صورت کامل پیگیری کنم و می‌دانم وضعیت این تیم بعد از پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان نرمال شده است. از طرف دیگر پرسپولیس همیشه تحت هر شرایطی مدعی است.»
کاظمیان افزود: «توصیه من به بازیکنان پرسپولیس این است که در همین گام نخست با قدرت وارد زمین شوند و با تمرکز، کار را  مقابل پاختاکور استارت بزنند. اولین پیروزی در نخستین بازی از مرحله گروهی می‌تواند همه را نسبت به آینده امیدوار کند. پرسپولیس نباید کار خود را سخت کند. اگر در همین بازی اول به یک پیروزی شیرین دست یابد، راه خود برای ادامه مسیر را هموار خواهد کرد. من به پیروزی پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان بسیار امیدوارم و فکر می‌کنم با حمایت هواداران این پیروزی رقم می‌خورد.»
او در نهایت گفت: «اتحاد بسیار خوبی بین هواداران بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس دیده می‌شود. در این سال‌ها هر موفقیتی که به دست آمد، به خاطر همین حس همدلی و همکاری در تیم بود. فکر می‌کنم با وجود این شرایط پرسپولیس تواند سال درخشانی را سپری کرده و به شرایط بسیار بهتری برسد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی