نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روز گذشته کانال رسمی باشگاه استقلال ویدئویی تازه از درگیری گادوین منشا در اهواز منتشر کرد که به خوبی نشان می‌دهد چه اتفاقی رخ داده است.

به گزارش خبرورزشی ، روز گذشته خبرورزشی در گزارشی ویژه فاش کرد، کشیدن موی منشا و گرفتن آن فیلم کاملاً برنامه‌ریزی شده بود؛ برای آنکه منشا را عصبی کنند ( اینجا بخوانید ) . در ویدئویی که دیروز باشگاه استقلال منتشر کرد کاملاً مشخص بود این گزارش خبرورزشی مستند بوده است. در این ویدئو کاملاً پیداست یک هوادار همراه با دوستش در کمین منشا نشسته‌اند. یکی از آن‌ها فیلم می‌گیرد و دیگری ضربه‌ای به سر منشا می‌زند و موی او را هم می‌کشد. در این لحظه مهاجم استقلال واکنش نشان می‌دهد و مشخص است در آن شلوغی نفهمیده چه کسی این کار را انجام داده است.
استقلال با انتشار این ویدئو تلاش کرد تا نشان دهد این سناریو تنها برای ضربه زدن به منشا و این باشگاه بوده است. به هر حال حواشی ناشی از این اتفاق برد مقابل فولاد را تحت تأثیر قرار داد. حتی ماجرای فرهاد مجیدی هم نتوانست این جنجال را زیر سایه قرار دهد. خبر‌های رسیده از داخل باشگاه حکایت از آن دارد که مسئولان به شدت پیگیر این ماجرا هستند و حتی بسیج شده‌اند تا هر طور شده دو فرد خاطی را پیدا کنند. تصاویر این دو در اختیار استقلالی‌ها قرار گرفته تا بتوانند از هر طریقی که می‌توانند این افراد را پیدا کنند. آبی‌ها قصد دارند در صورت پیدا کردن این دو فرد از آن‌ها به دادگاه شکایت کنند. خود گادوین منشا هم قصد شکایت دارد.
یکی از مسئولان استقلال که نخواست نامش فاش شود، درباره تلاش برای پیدا کردن آن‌ها و همین‌طور پیش‌بینی انگیزه این افراد برای چنین اقدامی گفت: «به ما گفته‌اند شاید این دو شرط‌بندی کرده باشند ولی به نظر ما این‌طور نیست چراکه در ویدئو‌هایی که به دست‌مان رسیده کاملاً پیداست با حرص چنین کاری می‌کنند. ظاهراً از این حرص‌شان گرفته که چرا منشا به استقلال ملحق شده است. ما بعد از بازگشت از قطر به طور جدی‌تر این موضوع را پیگیری می‌کنیم، چون فعلاً درگیر بازی با الدحیل هستیم ولی شک نکنید از کنار موضوع به سادگی نمی‌گذریم. حتی از طریق نمایندگان خود در اهواز هم پیگیر ماجرا هستیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی