۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به خبرورزشی گفت: فصل گذشته کار پرسپولیس چیزی در حد معجزه بود و این فصل هم کار راحتی نداریم.

به گزارش خبرورزشی ، علی علیپور، امید اول گلزنی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیاست. او با ۱۰ گل زده همراه با کی‌روش استنلی، مهاجم سپاهان اصفهان در صدر جدول گلزنان لیگ برتر ایستاده است. مهاجم قائمشهری پرسپولیس در آستانه اولین بازی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا برابر پاختاکور با روحیه بالایی حرف از برد و پیروزی می‌زند.
* در آستانه بازی با پاختاکور ازبکستان شرایط پرسپولیس چطور است؟
همه چیز خوب و عالی است. تمرینات ما مرتب و منظم دنبال می‌شود و همه می‌خواهیم اولین بازی آسیایی خود را با برد آغاز کنیم.
* با توجه به اینکه بازی در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود همه پرسپولیس را از پیش برنده می‌دانند. نظری نداری؟
در لیگ قهرمانان آسیا هیچ تیمی از قبل برنده یا از پیش بازنده نیست. بهترین‌های قاره آسیا به این رقابت‌ها می‌آیند، اما تا حدود زیادی با حرف شما موافق هستم. ما در خانه بازی می‌کنیم و باید به بهترین شکل ممکن از امتیاز میزبانی خود استفاده کنیم.
* چه توصیه‌ای به هواداران پرسپولیس می‌کنی؟
امیدوارم طرفداران دوست‌داشتنی و پرشور پرسپولیس فقط تیم خود را تشویق کرده و از پرتاب ترقه، نارنجک یا اشیای دیگر خودداری کنند. ما باید از امتیاز میزبانی خود تمام و کمال استفاده کنیم و ممکن است هر حرکت حاشیه‌ای این امتیاز را از ما بگیرد. البته هواداران پرسپولیس هوشیار هستند.
* حالا تو چه قولی به هواداران پرسپولیس می‌دهی؟
(بعد از مکثی کوتاه) ان‌شا‌الله اگر روز سه‌شنبه (فردا) گل بزنم آن را به هواداران بامعرفت پرسپولیس تقدیم می‌کنم. از همه هواداران پرسپولیس می‌خواهم فردا و در اولین بازی آسیایی ما را تنها نگذارند. برد مقابل پاختاکور ازبکستان خیلی برای ما مهم است، چون باید با برد این مسابقات را آغاز کنیم.
* پیش‌بینی می‌کنی این بازی با چه نتیجه‌ای تمام شود؟
فوتبال که قابل پیش‌بینی نیست، اما فکر می‌کنم با انرژی مثبتی که در استادیوم آزادی از هواداران پرسپولیس می‌گیریم ان‌شا‌الله برنده از زمین خارج خواهیم شد.
* زوج تو در این دیدار هم ماریو بودیمیر خواهد بود؟
هنوز نمی‌دانم، چون باید آقای برانکو ترکیب را بچیند.
* ماریو بودیمیر در بازی قبلی پرسپولیس برابر صنعت‌نفت آبادان پاس گلی تماشایی به تو داد. اگر فردا کنارت بازی کند نمی‌خواهی جبران کنی؟
اتفاقاً سؤال جالبی پرسیدید. ماریو بودیمیر مهاجم باتجربه و باکیفیتی است. هواداران پرسپولیس باید صبور باشند و مطمئن هستم او می‌تواند در ادامه راه خیلی به ما کمک کند. ماریو در بازی با نفت آبادان پاسی تماشایی به من داد و این بار جلوی پاختاکور من به او پاس گل می‌دهم تا جبران کنم.
* در بازی با نفت آبادان ضربه پنالتی خوبی زدی. برخلاف جهت گلر حریف هم بود، اما به تیر دروازه خورد و بیرون رفت. برانکو بعد از بازی چیزی به تو نگفت؟
آقای برانکو یک مربی حرفه‌ای است. او چیز خاصی به من نگفت و همواره سعی می‌کند به ما روحیه بدهد.
* با ۱۰ گل زده کنار کی‌روش استنلی صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر هستی. نمی‌خواهی مهاجم سپاهان را جا بگذاری؟
بار‌ها گفتم و شاید این حرف من خیلی تکراری باشد که به آقای گلی فکر نمی‌کنم. اگر من بتوانم مهاجم مفیدی برای پرسپولیس باشم شانس آقای گلی هم افزایش پیدا می‌کند. بنابراین اولین هدف من موفقیت تیم است. اگر من آقای گل شوم ولی پرسپولیس قهرمان نشود چه فایده‌ای دارد؟
* سپاهان اصفهان هم در تبریز باخت تا پرسپولیس صدرنشین بماند. در این رابطه صحبتی نداری؟
ما کاری به تیم‌های دیگر یا نتایج آنان نداریم. پرسپولیس در چند فصل اخیر نشان داده که فقط تمرکزش روی تمرین و مسابقات خودش است و توجهی هم به این مسائل نمی‌کند. امسال لیگ سختی پیش‌رو داریم و چند تیم مدعی قهرمانی هستند و امیدوارم با حمایت هواداران و همت بچه‌ها بار دیگر این عنوان به ما برسد.
* فکر می‌کنید این بار هم بتوانید تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش بروید؟
کار بسیار سختی است. من نمی‌خواهم خیلی وارد جزئیات شوم و گفتنی‌ها را همه گفته‌اند، اما فصل گذشته کار پرسپولیس چیزی در حد معجزه بود. این فصل هم کار راحتی نداریم. مشکلات بسیار است و فشردگی مسابقات هم می‌بینید باعث مصدومیت چند بازیکن ما شده است و... خلاصه آنکه کار آسان نیست.
* جمعه هم باید به مصاف نساجی مازندران بروید. برانکو با تعویق این بازی مخالفت کرد. حرفی درباره نساجی نداری؟
نساجی تیم شهرم است که نه تنها ما قائمشهری‌ها بلکه کل استان مازندران به آن افتخار می‌کنیم. امیدوارم جمعه یک بازی زیبا و جذاب شود تا همه هواداران از آن لذت ببرند.
* گل بزنی مثل فصل گذشته شادی نمی‌کنی دیگر؟
مطمئن باشید به احترام تیم شهرم، هواداران نساجی و همشهریانم هرگز شادی نخواهم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی