نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال استقلال به خبرورزشی گفت: الدحیل تیمی تراز اول با بازیکنانی درجه یک است، ولی ما به میدان می‌رویم تا با دست پر از زمین خارج شویم.

خبرورزشی/ مهدی همدانی: استقلال شرایط خوبی برای جدال با الدحیل دارد، ولی در آستانه آغاز مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اعلام خبر محرومیت گادوین منشا، فضای آرام اردو را ملتهب کرد. در مورد شرایط تیم با بیژن طاهری به گفتگو نشستیم.
*شرایط تیم در قطر چگونه است؟
همه چیز خوب و عالی جلو می‌رود. هیچ مشکل و دردسری نداریم. فضا کاملاً آرام و شرایط بسیار مطلوب است. البته همه می‌دانند که الدحیل تیم خوبی است. خود قطر هم که قهرمان آسیا شده و همین مسئله نشان‌دهنده پیشرفت فوتبال این کشور است. الدحیل تیمی تراز اول با بازیکنانی درجه یک است، ولی ما به میدان می‌رویم تا با دست پر از زمین خارج شویم.
* ظاهراً «معزعلی» هم به بازی نمی‌رسد و این اتفاق خوبی برای استقلال است.
در اینکه معزعلی بازیکن خوب و تأثیرگذاری است، هیچ شکی وجود ندارد و نمی‌توان توانایی‌هایش را کتمان کرد، ولی ما هم مدافعان بسیار خوبی داریم که می‌توانند امثال معزعلی را کنترل کنند. شنیده‌ایم که او نمی‌رسد، ولی صادقانه می‌گویم برای‌مان فرقی نمی‌کند که او بازی می‌کند یا نه. ما به زمین می‌رویم تا مقابل الدحیل موفق شویم. حالا چه با معزعلی و چه بدون او.
* برسیم به ماجرای منشا. محرومیت او تمرکز روانی کل تیم را بر هم نمی‌زند؟
شما خودتان فیلم آن صحنه را ببینید. یک فیلم هم باشگاه استقلال منتشر کرد که دوست دارم مردم آن را نیز بی‌طرفانه و با دقت تماشا کنند. کاملاً معلوم بود که آن ماجرا یک سناریوی از قبل طراحی شده است. یک‌نفری می‌آید رفتار زشتی انجام می‌دهد و دیگری به صورت کاملاً آگاهانه دقیقاً در جایی که باید حضور داشته و مشغول تصویربرداری است. مگر می‌شود همه چیز تصادفی جور دربیاید؟ هیچ جای دنیا چنین اتفاقاتی رخ نمی‌دهد. به نظرم کمیته اخلاق باید فیلم را با دقت دیده و رأی به برائت گادوین بدهد، چون کاملاً مشخص است که رفتاری زشت می‌کنند و از قبل طراحی لازم را انجام داده‌اند. اگر چنین رفتاری باب شود همه تیم‌های بزرگ ضرر می‌کنند و مسئله به یک بدعت بسیار خطرناک بدل می‌شود، چون هرگاه تیم‌های بزرگ بازی دارند، می‌شود خیلی راحت یک عده را اجیر کرد تا بروند بازیکنان کلیدی آن‌ها را اذیت کنند و از واکنش آن‌ها فیلم بگیرند تا زمینه محرومیت‌شان فراهم شود.
* جمعه هم با نفت مسجدسلیمان بازی دارید. برنامه‌ای بسیار فشرده که می‌تواند باعث مصدومیت مهره‌های‌تان شود.
خطر مصدومیت همیشه وجود دارد. چه اینکه هفته‌ای ۲ بار بازی کنیم یا اینکه ماهی یک‌بار به میدان برویم. البته بازی‌های فشرده احتمال آسیب‌دیدگی را هم بالاتر می‌برد، ولی با توجه به شرایط خوبی که استقلال دارد شاید این مسابقات متوالی چندان بد هم نباشد، چون روی نوار کامیابی هستیم.
* و حرف آخر؟
هدف ما موفقیت استقلال و خوشحالی هواداران در روز‌های پایانی سال است. حالا چه مقابل الدحیل باشد و چه بازی با نفت مسجدسلیمان. می‌خواهیم هر دو تیم را ببریم تا روز‌های خوب‌مان همچنان ادامه پیدا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی