نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاگردان وینفرد شفر به عنوان یکی از بهترین خطوط دفاعی‌ لیگ برتر ایران امشب در دوحه مقابل الدحیل قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرورزشی، با فرا رسیدن دور جدید مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال تهران امشب از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه محمد بن خلیفه دوحه میهمان تیم الدحیل قطر است. آبی پوشان چهار روز پیش به قطر سفر کرده‌اند و با تمرینات کامل آماده این مسابقه حساس هستند.
تیم پرمهره الدحیل در حال حاضر با چهار امتیاز کمتر نسبت به السد در رده دوم جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر ایستاده و به عنوان قهرمان سال گذشته لیگ قطر جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده است. تیم الدحیل با ۴۴ گل زده بعد از السد هم در رده دوم برترین گلزنان فصل قطر را یدک می‌کشد. در روزی که معز علی ستاره تیم ملی قطر در جام ملت‌ها بازی با استقلال را از دست داده است، یوسف العربی ستاره خط حمله الدحیل برابر استقلال خواهد بود، بازیکنی که در تیم ملی مراکش هم بازیکن تاثیرگذار و مهمی محسوب می‌شود.
در مقابل تیم استقلال تهران از فنی آمادگی کاملا مطلوبی برای این بازی دارد. شاگردان وینفرد شفر در سه بازی گذشته لیگ برتر ایران موفق شده‌اند با به ثمر رساندن ۸ گل و دریافت تنها یک گل به سه برتری متوالی دست پیدا کرده و به چهار امتیازی صدر جدول برسند تا در کورس مدعیان کسب عنوان قهرمانی در رده چهارم جدول رده بندی جای بگیرد. آبی‌ها تصمیم دارند بدون در نظر گرفتن حواشی که از هفته گذشته تا به امروز ادامه داشته با نتیجه مطلوبی به تهران برگردند تا گام اول را محکم بردارند.
در بازی حساس استقلال و فولاد سیدحسین حسینی پس از چهار هفته نیمکت نشینی به ترکیب اصلی راه پیدا کرد و نمایش موفقی هم داشت؛ اما در بازی حساس امروز شفر تصمیم به استفاده از سنگربان باتجربه خود دارد که در آسیا هم کارنامه قابل توجهی دارد. به نظر می‌رسد سیدمهدی رحمتی به عنوان دروازه بان آبی‌ها امروز در چارچوب دروازه می‌ایستد و بازوبند کاپیتانی را در اختیار خواهد داشت.
محمد دانشگر، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان و وریا غفوری چهار بازیکنی هستند که خط دفاعی استقلال برابر خط حمله مقتدر الدحیل را تشکل خواهند داد. این چهار بازیکن در اغلب بازی‌های این فصل در کنار هم بوده‌اند و در لیگ برتر تنها ۸ گل دریافت کرده‌اند که از این نظر با پرسپولیس به عنوان برترین خط دفاعی برابری می‌کنند.
با محرومیتی که روزبه چشمی با توجه اخراج در بازی فصل گذشته مسابقات مقابل السد دریافت کرده بود امروز غایب است و با توجه به مصدومیتی که گریبانگیر علی کریمی شده به احتمال زیاد امید نورافکن در کنار فرشید باقری دو هافبک میانی خواهند بود که در کنار آیاندا پاتوسی، فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان خط میانی را تکمیل می‌کنند.
گادوین منشا با گل استثنایی که برابر فولاد به ثمر رساند انگیزه بالای خود را به نمایش گذاشت و باتوجه به آمادگی ایسما و مرتضی تبریز به نظر می‌رسد وینفرد شفر به او میدان بدهد و در ترکیب اصلی قرار بگیرد.
بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل الدحیل به شرح زیر است:
سیدمهدی رحمتی، وریا غفوری، پژمان منتظری، محمد دانشگر، آرمین سهرابیان، امید نورافکن، فرشید باقری، آیاندا پاتوسی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، گادوین منشا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی