نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم پرسپولیس گفت: تجربه نشان داده حریفان از ورزشگاه آزادی ترس دارند و نباید به هیچ عنوان این امتیاز میزبانی را از دست بدهیم.

به گزارش خبرورزشی، امید عالیشاه هم‌اکنون یکی از باتجربه‌های پرسپولیس محسوب می‌شود که به خوبی اهمیت میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا را می‌داند. شماره ۲ پرسپولیس ضمن دعوت از حضور پرشور هواداران پرسپولیس در استادیوم آزادی به همه توصیه می‌کند از برخی رفتار‌های حاشیه‌ای یا هر چیزی که باعث محرومیت از میزبانی شود پرهیز کنند.
* در آستانه بازی با پاختاکور وضعیت تیم شما چطور است؟
بازی با پاختاکور برای ما بسیار حساس است. این اولین بازی آسیایی ماست و باید باقدرت آغاز کنیم.
* می‌توانید با قدرت آغاز کنید؟
چراکه نه، باید جلوی تماشاگران خودی بازی خوبی ارائه بدهیم و برنده شویم. البته کار آسانی نیست. امیدوارم سه‌شنبه ورزشگاه آزادی پر شود، چون ما برای برد و شروع خوب می‌جنگیم. به شدت به حمایت و تشویق‌های هواداران پرسپولیس نیاز داریم.
* توصیه‌ای به هواداران پرسپولیسی ندارید؟
باید بگویم ما بهترین هواداران را داریم و مطمئن هستم خودشان رعایت می‌کنند. خواهش من این است که تماشاگران پرسپولیسی لیزر و نارنجک با خود به استادیوم نیاورند، چون کنفدراسیون فوتبال آسیا روی این مسائل حساس است. ممکن است یک اشتباه یا خدای ناکرده پرتاب نارنجک یا بطری آب باعث محرومیت ما از میزبانی شود.
* میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا هم بسیار حائز اهمیت است. یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس در فصل گذشته این رقابت‌ها میزبانی در استادیوم آزادی تهران به ویژه در دیدار‌های شما با الدحیل و السد بود.
دقیقاً همین‌طور است. ما با این تماشاگران پرشور و جو استادیوم آزادی می‌توانیم نمایش بهتری بدهیم. تجربه هم نشان داده حریفان از ورزشگاه آزادی ترس دارند و نباید به هیچ عنوان این امتیاز میزبانی را از دست بدهیم.
* فکر می‌کنی بازی با پاختاکور با چه نتیجه‌ای تمام شود؟
فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، اما اگر به امید خدا تماشاگران ما به ورزشگاه بیایند و استادیوم پر شود ان‌شا‌ءا... با اختلاف یک یا دو گل برنده می‌شویم.
* گل یا گل‌های تیم شما را چه کسی خواهد زد؟
اینکه چه کسی می‌زند فرقی نمی‌کند ولی فکر می‌کنم علی علیپور گل می‌زند.
* در لیگ برتر هم صدرنشین هستید. البته با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان اصفهان.
ببینید ما بازی به بازی جلو می‌رویم. در حال حاضر با پاختاکور ازبکستان بازی داریم و تمام فکر و ذکرمان همین مسابقه آسیایی است. بعد از اتمام بازی با پاختاکور به لیگ برتر فکر خواهیم کرد.
* البته بازی بعدی با تنها نماینده استان در مازندران و در قائمشهر برگزار می‌شود.
بله، نساجی تیم خوبی است که طرفداران پرشور و دوست‌داشتنی دارد ولی در حال حاضر فقط روی بازی با پاختاکور تمرکز کردیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی