نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوزه مورینیو اعلام کرد برایش باعث افتخار است اینترمیلان یا دیگر تیم‌های سابقش به سراغ او بیایند.

به گزارش خبرورزشی، ژوزه مورینیو می‌گوید سال 2010 پس از کسب سه‌گانه با اینتر به این دلیل نراتزوری را به مقصد رئال مادرید ترک کرد که احساس می‌کرد دیگر چیزی برای ارائه به آن ندارد. او اما اعتراف کرد که از فرصت بازگشت به اینتر استقبال می‌کند.

مورینیو که پس از اخراجش از منچستریونایتد در ماه دسامبر اکنون به عنوان مفسر شبکه beIN Sports کار می‌کند، گفت: بازگشت به تیمی که قبلاً در آن کار کرده‌ام؟ اگر به این نتیجه برسم که آن تیم برایم گزینه مناسبی است، ساختاری درست دارد و جاه‌طلب است، هیچ مشکلی برای بازگشت به آن ندارم. به نظر من اینکه مسئولان باشگاهی که قبلاً برای آن کار کرده‌اید دوباره خواهان استخدام شما شوند مایه افتخار است.

مورینیو ادامه داد: تنها باشگاهی که احساس می‌کنم کارم در آن نیمه تمام ماند، منچستریونایتد است. زمانی که من آن تیم را ترک کردم، این احساس را داشتم که می‌توانستیم چیزهای بیشتری کسب کنم و در چند حوزه سطح تیم را ارتقا دهم. در مورد سایر تیم‌هایی که هدایت‌شان را برعهده داشته‌ام اما بهترین احساس را دارم چون فکر می‌کنم که هر‌ خدمتی که می‌شد به آنها ارائه کنم را انجام دادم.

آقای خاص تأکید کرد: یکی از بهترین احساس‌هایی که در زندگی حرفه‌ای خود داشتم، زمان بازگشت به چلسی بود. وقتی شما را برای دومین بار به یک تیم برمی‌گردانند، معنایش این است که درک کرده‌اند که چقدر خوب هستید.

مورینیو در پایان در پاسخ با سؤالی درباره بردن ناکامی‌اش برای فتح لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو (در سه فصل مربیگری‌اش در رئال مادرید) اینگونه پاسخ داد: من در برنابئو با اینتر قهرمان لیگ قهرمانان شده‌ام!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی