نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی منچستریونایتد پیش از بازی حساس برابر میلیونرها درباره شرایط تیمش صحبت کرد.

سولشائر: به صعود می‌اندیشیم، نه تاریخ‌سازی
به گزارش خبرورزشی، اوله‌گنار سولشائر در نشست خبری خود پیش از دیدار برگشت منچستریونایتد مقابل پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرد.
او در ابتدا در مورد بازی پیش رو گفت: آزمون سختی است، ولی می‌توانیم از عهده آن بر بیاییم. باید گل اول را بزنیم و در بازی بمانیم. امکان وقوع هر اتفاقی وجود دارد و ما باید برنامه خوبی داشته باشیم. همه می‌دانند که می‌توانیم و در گذشته این کار را انجام داده‌ایم. فصل گذشته یوونتوس ۳-۰ به رئال مادرید باخت و سپس در دیدار برگشت ۳-۰ جبران شد. یا بازی پاری سن ژرمن-بارسلونا را به خاطر بیاورید. مثال‌های زیادی از تیم‌هایی وجود دارد که توانسته‌اند چنین نتایجی را عوض کنند. گل‌ها می‌توانند جریان بازی‌ها را عوض کنند. اگر گل اول را بزنیم، شاید حتی بیش از انتظار خوب کار کنیم.
سولشائر که در سال ۱۹۹۵ همراه مالمو در پاریس بازی کرده بود، به مرور خاطرات هم پرداخت: آن‌ها آن زمان تیم خوبی بودند، ولی نحوه پیشرفت‌شان فوق العاده بوده است. او باور داشت که یونایتد می‌تواند عده‌ای را غافلگیر کند. وقتی کسی شما را باور ندارد، باید شخصیت خودتان را نشان بدهید. انگیزه، تاریخ سازی نیست بلکه صعود کردن است. اگر در بهترین حالت خودمان باشیم، می‌توانیم با آن‌ها برابری کنیم. مصدومیت الکسیس سانچز، موضوع دیگری از صحبت‌های سولشائر بود. مصدومیت زانوی بدی بود. شاید ۴ تا ۶ هفته از میادین دور باشد. امیدوارم به زودی ریکاوری کند.
برندان ویلیامز چهره کمتر شناخته شده‌ای برای طرفداران یونایتد است که همراه تیم بزرگسالان راهی پاریس شده. سولشائر در خصوص او توضیح داد: برندان مدافعی است که می‌تواند در هر دو سمت چپ و راست بازی کند. اولین بار است که با ما سفر می‌کند و انتظار نداشت به اینجا بیاید.
سرمربی نروژی یونایتد در مورد دیدار رفت تصریح کرد: گل خوردن از روی ضربات شروع مجدد همیشه ناراحت کننده است. ده دقیقه پس از آن هم بد بود. ما از توانایی‌های حریف برای ضد حمله زدن آگاهیم و در آن ۱۰ دقیقه به نظر می‌رسید که هر حمله حریف گل خواهد شد.
وی در مورد جوانانی که از آکادمی همراه تیم هستند، اضافه کرد: هر بازیکن جوانی که برای این باشگاه بازی می‌کند، رویای رسیدن به چیزی را دارد که رشفورد به آن رسیده است. فردا شب شاید شانسی برای برخی از بازیکنان جوان تیم باشد. باید بگویم دلسرد شدم، ولی ناراحت نه. پس از مصدومیت‌هایی که در نیمه اول پیش آمد، در بین دو نیمه در مورد بسته نگه داشتن دروازه خودمان حرف زدیم، زیرا این موضوع اهمیت بالایی داشت، ولی نحوه دریافت گل‌ها مرا ناامید کرد. ما در حرارت آن بازی یکسری اشتباهاتی داشتیم که در این سطح بابت این اشتباهات تنبیه خواهید شد. شاید گاهی در لیگ برتر از این اشتباهات قسر در بروید، ولی در لیگ قهرمانان این طور نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی