۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بزرگترین شگفتی چند فصل اخیر لیگ قهرمانان اروپا با حذف رئال مادرید رقم خورد.

آژاکس با کشتن رئال قیام کرد به گزارش خبرورزشی، دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با حذف تحقیرآمیز رئال‌مادرید و صعود تاریخی آژاکس به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها آغاز شد. (خلاصه این بازی را اینجا تماشا کنید)

تیم آژاکس به جبران شکست ۲ بریک بازی خانگی دور رفت در جریان بازی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل رئال مادرید دست به شاهکار بزرگی زد و با برتری ۴ بر یک، قهرمان سه فصل اخیر لیگ قهرمانان اروپا را از دور رقابت‌ها خارج کرد.

هر چند رئال بازی را بهتر آغاز کرد و یک بار تیر دروازه را به لرزه درآورد، اما آژاکس با استفاده از اشتباهات خط دفاعی تیم بحران‌زده سولاری و فرصت‌طلبی بازیکنان تکنیکی‌اش، توسط زیاش در دقیقه ۷ و نرس در دقیقه ۱۸ به گل رسید.

آژاکس با کشتن رئال قیام کرد

در ادامه مصدومیت واسکس و وینیسیوس، دو تعویض اجباری برای رئال به همراه داشت و نیمه اول ۲ بر صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم، آژاکس با شوت تادیچ در دقیقه ۶۲ به گل سوم رسید. البته مشکوک بودن گل توسط (VAR) بررسی و گل تأیید شد. این پایان کار نبود و رئال با گل آسنسیو در دقیقه ۷۰ به جبران امیدوار شد، اما دو دقیقه بعد شونه با گل کردن یک ضربه آزاد مستقیم آب سردی بر پیکر رقیب ریخت و در نهایت آژاکس با برتری ۴ بریک و پیروزی مجموع ۵ بر ۳ به یک چهارم نهایی رسید.

آژاکس با کشتن رئال قیام کرد

آژاکس با کشتن رئال قیام کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی