نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سانتیاگو سولاری، سرمربی تیم رئال مادرید اعتراف کرد تیمش نبود سرخیو راموس را در بازی با آژاکس حس کرد.

سولاری استعفا بده نیست! به گزارش خبرورزشی، سانتیاگو سولاری در پی شکست خانگی ۴ بر یک شب گذشته (سه‌شنبه) تیم تحت‌هدایتش مقابل آژاکس در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حذف از گردونه این رقابت‌ها در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۵ بر ۳، با اشاره به غیبت سرخیو راموس در این بازی به دلیل محرومیت و تأثیر غیبت او در این شکست گفت: نمی‌خواهیم در مورد بازیکنان‌مان بد صحبت کنیم، اما واضح بود که ما کاپیتان‌مان را در این بازی کم داشتیم.
وی افزود: من در دوره دشواری هدایت رئال مادرید را برعهده گرفتم و برای استعفا دادن به اینجا نیامدم. ما فصل دشواری را تجربه می‌کنیم، اما ما اینجا هستیم تا قلب و شخصیت خود را در لحظات دشوار نشان دهیم. لحظات آسان برای همه آسان است، اما در لحظات دشوار باید شجاعت خود را نشان داد و قوی‌تر از گذشته بازگشت.
سرمربی کهکشانی‌ها همچنین درباره اظهارات پس از بازی دنی کارواخال که گفته رئال مادرید در یک هفته همه چیز را از دست داد و به نوعی فصل را برای این تیم تمام‌شده و بدون جام تلقی کرده، اظهار داشت: کارواخال به خاطر ناراحتی بابت این شکست، چنین حرفی زده است. او جاه‌طلبی خود را نشان داد و باید بگویم که ما هنوز لالیگا را داریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی