۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فولاد خوزستان گفت: باید قبول کنیم در شرایط سختی قرار داشتیم و حالا نیاز است که با این مسائل کنار بیاییم.

به گزارش  خبرورزشی، ابراهیم میرزاپور دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان که حالا به عنوان مربی گلر‌های تیم فولاد یکی از دستیاران افشین قطبی به حساب می‌آید، در مورد افت یکباره سرخ‌پوشان اهوازی گفت: «من با عنوان افت چندان کنار نمی‌آیم، چون اتفاق خاصی رخ نداده است. ما مقابل استقلال متوقف شدیم، ولی در آن بازی شرایط عجیبی رقم خورد. همانطور که دیدید حداقل ۵ یا ۶ موقعیت عالی گلزنی را از دست دادیم.»
میرزاپور اضافه کرد: «وقتی چنین اتفاقی رخ می‌دهد، به معنای آن است که ما کار خودمان را به خوبی انجام داده ایم، ولی گاهی روز، روز فوتبال بازیکنان نیست و موقعیت‌های ساده را از دست می‌دهند. البته معتقدیم هنوز هیچ چیز برای فولاد تمام نشده و بازیکنان جسور و قدرتمند مان به زودی روند پیروزی‌های شان را از سر می‌گیرند تا افتخارات تازه‌ای را رقم بزنند. فولاد از جمله تیم‌های لیگ است که با یک پیروزی می‌تواند روز‌های خوب خود را پیدا کند و به سمت موفقیت‌های بیشتر حرکت کند.»
او در نهایت گفت: «باید قبول کنیم ما در شرایط سختی بودیم. یک مربی از هفته‌های پایانی نیم فصل اول به جمع ما اضافه شد و نمی‌توانیم انتظار معجزه از افشین قطبی در هفته‌هایی که سرمربی تیم شده، داشته باشیم. قطبی مربی بسیار خوبی است و کار آنالیز حریفان و طراحی تمرینات و تاکتیک‌های تیمی را به خوبی انجام می‌دهد، ولی گاهی بد شانسی مقابل مان است که نمی‌توانیم روند پیروزی هایمان را ادامه دهیم. من شک ندارم با کسب اولین برد همه چیز به سود ما خواهد بود و بار دیگر فولاد، راهش را به سمت موفقیت پی می‌گیرد. نکته مهم در مورد تیم ما اینجاست که فولاد همیشه در شرایط سخت، نتایج بهتری به دست می‌آورد و این بار هم امیدواریم چنین اتفاقی برای مان رخ بدهد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی