نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه‌های قطری بیشترین هزنه های خود را صرف خرید بازیکنان برزیلی و اروپایی و آمریکایی می‌کنند، بنابراین برای بازیکنان آسیایی مبلغ دندان گیری پیشنهاد نمی‌کنند.

مبلغ پیشنهادی قطری‌ها پایین است!

به گزارش خبرورزشی، بشار رسن یکی از بازیکنان مورد وثوق برانکو است که با نظر مستقیم او به پرسپولیس پیوست. این هافبک تکنیکی عراقی توانست خیلی زود در ترکیب تیم جدیدش جا بیفتد و در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا خوش بدرخشد. بر همین اساس مورد توجه برخی تیم‌های آسیایی و به ویژه قطری قرار گرفت در حالی که سرمربی پرسپولیس هم به دنبال تمدید قرارداد او بود. گاهی هم از زبان مدیر برنامه‌هایش شنیدیم بشار رسن از تیم‌های قطری پیشنهاد همکاری دارد، اما خودش می‌خواهد در پرسپولیس بماند!
از قضا همین اتفاق هم افتاد. بشار رسن پس از کش و قوس‌های فراوان با پرسپولیسی‌ها برای تمدید ۲ ساله قراردادش به توافق رسید. در همین ارتباط با یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس صحبت می‌کردیم که به نکته جالبی اشاره کرد. او مدعی شد بشار رسن هافبک مورد علاقه برانکو است. از طرفی خودش هم تمایل داشت در تهران و پرسپولیس بماند. همه این حرف‌ها درست، اما یکی دیگر از دلایل تمدید قرارداد بشار رسن مبلغ پیشنهادی پایین قطری‌هاست. تیم‌های قطری بیشتر پول خود را صرف خرید‌های برزیلی، آمریکای جنوبی، اروپایی و آفریقایی کرده و برای آسیایی‌ها و به ویژه ایرانی‌ها و قطری‌ها خیلی هزینه نمی‌کنند.
بدین ترتیب کوچ بشار رسن به لیگ ستارگان قطر خیلی پول بیشتری نسبت به ایران به حساب هافبک عراقی واریز نمی‌کند مضاف بر اینکه بازی در پرسپولیس هم شهرت دارد، هم محبوبیت و هم موفقیت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی