نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که دقایقی پیش خبر مربوط به بازداشت مدافع نساجی منتشر شد، این بازیکن به توضیح آن پرداخت.

فرجی: شوکر من مجوز داشت!
به گزارش خبرورزشی، دقایقی پیش خبری مبنی بر بازداشت بازیکن نساجی منتشر شد که پیگیری‌ها نشان از فرشاد فرجی داشت. این بازیکن، اما دقایقی پیش در این خصوص توضیح داد: بازداشت کجا بود؟ من شوکر به همراه داشتم که این شایعه را ساختند و اصلا کار به بازداشت و این شایعات هم کشیده نشد. بعد از اینکه مجوز آن را نشان دادم ماجرا تمام شد و هیچ مشکلی ندارم.
فرشاد فرجی که در دیدار هفته گذشته نساجی مازندران تلاش زیادی برای دستیابی به پیروزی داشت و بار‌ها با حرکات خود مانع از دستیابی تیم به گل شد، از تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان به عنوان یکی از اتفاقات تلخ فوتبالی‌اش یاد می‌کند: ما قادر بودیم حتی بیشتر از دو گل هم به ثمر برسانیم، اما بدشانسی و اشتباه داوری باعث شد تا در نهایت با تساوی مسجدسلیمان را ترک کنیم. واقعا روز تلخی برای ما بود و آن یک امتیاز اصلا نچسبید چرا که به سادگی قادر به دستیابی به پیروزی بودیم، اما پایان بازی به شکلی دیگر رقم خورد.
وی درباره دیدار این هفته تیمش گفت: مقابل پرسپولیس حق اشتباه نداریم. تیمی که مقابل آن مطمئنا هر اشتباه ما می‌تواند تاوان جبران ناپذیری برای ما داشته باشد. ما شرایط خوبی را در تمرینات پشت سر گذاشتیم و کاملا آماده این بازی هستیم. تمام تمرکزمان روی این دیدار است و می‌خواهیم در کنار هواداران‌مان یک پایان هفته خوب را با جشن پیروزی داشته باشیم. کار سختی البته پیش روی ماست.
فرجی درباره خط هجومی پرسپولیس و شرایط تیمش گفت: ما از حیث ساختار دفاعی خوب هستیم و مطمئنا شناخت کافی از عناصر هجومی پرسپولیس داریم. آن‌ها روز سختی در قائمشهر خواهند داشت و اینطور نیست که سه امتیاز را از آن خود بدانند و بهتر است فکر این سه امتیاز را از سر خارج کنند.
مدافع نساجی در پایان گفت: مطمئنا در این دیدار مثل همیشه حمایت هواداران پرشور و باغیرت مان را کنار خود خواهیم داشت و به دنبال یک نتیجه خوب خواهیم بود تا پیش از پایان سال یک عیدی ارزشمند را در استادیوم خانگی به آن‌ها تقدیم کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی