نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در لیست منتشر شده از پرداخت‌های حسین هدایتی به فوتبالی‌ها نام ناصر حجازی به چشم می‌خورد که جلوی اسم او نوشته شده ۴۰ میلیون تومان بابت درمان!

به گزارش خبرورزشی، خانم بهناز شفیعی همسر ناصر حجازی در خصوص پرداخت پول توسط حسین هدایتی به مرحوم حجازی به خبرورزشی گفت: ناصر از آذر سال ۸۸ تا خرداد سال ۹۰ تحت درمان بود. به نظر شما هزینه‌های شیمی‌درمانی و ماه‌ها رفت و آمد و بستری بودن در بیمارستان چقدر است؟ در همان ایام هم ارقام چندصد میلیون تومانی برای بیماری سختی که همسرم داشت، لازم بود که تمام هزینه‌ها را خودمان تقبل کردیم، اما در مورد آقای هدایتی باید بگویم در یکی، دو موردی که ایشان را دیدیم، بسیار محترمانه برخورد کردند. یک بار که به منزل ما آمدند، چون تازه در ساختمان جدید سکونت کرده بودیم، به من کادوی ۳۰ میلیون تومانی دادند و گفتند این کادوی منزل جدیدتان است!
خانم شفیعی ادامه داد: ناصر حجازی حتی ریالی بابت درمان یا موارد دیگر از حسین هدایتی دریافت نکرد و صادقانه می‌گویم ایشان کادوی ۳۰ میلیونی بابت خانه جدیدمان را به من هدیه داد و اگر مشکلات موجود با پس دادن این کادو برطرف می‌شود، آن را برمی‌گردانم. فقط برایم سؤال است چه کسی روی چه سندی گفته آقای هدایتی ۴۰ میلیون به حجازی داده است؟ به نظرم برای شلوغ شدن موضوع داریم ارقام میلیاردی پرداخت شده توسط آقای هدایتی به فوتبالی‌ها را نادیده می‌گیریم و کادوی منزل ما چه ارتباطی به هزینه‌ها و پرداخت‌های سنگین ایشان به فوتبالیست‌ها و... دارد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی