۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع اسبق استقلال به خبرورزشی گفت: لطمه بزرگی که استقلال خورد از نبود روزبه چشمی بود.

به گزارش خبرورزشی، مهدی فنونی زاده درباره مسابقه استقلال و باخت سنگین این تیم به الدحیل با ما حرف زد. او از عملکرد کلی تیم راضی بود ولی ایراد کار را در خط هافبک می‌دید. مدافع اسبق استقلال از حاشیه‌های اطراف تیم هم انتقاد می‌کرد.
* استقلال چرا باخت؟
از نظر بازی تیم بد نبود. فقط کمی در خط هافبک سردرگمی دیده می‌شد. بازیکنان سر جایشان نبودند و همین این‌طرف و آن‌طرف رفتن‌شان نظم تیم را برهم ریخته بود.
* در خط دفاعی چه اتفاقی رخ داد که گل‌های بدی خورد؟
مدافعان استقلال در لیگ خیلی عالی کار کرده بودند ولی در این بازی خیلی احساسی شدند. لطمه بزرگی که تیم در این بازی خورد از نبود روزبه چشمی بود. 
* اعتراض‌های دائمی او به داوری محرومش کرده بود. توصیه‌ای به چشمی ندارید؟
یک نفر باید او را مدیریت کند. روزبه بازیکنی است که باید در فاصله ۵۰ متری دروازه خودی بازی کند. او هرچه به دروازه استقلال نزدیک‌تر می‌شود عصبی‌تر بازی می‌کند. دلیلش را هم می‌توان به تعصب و غیرتی ربط داد که برای بازی‌ها دارد. روزبه وقتی می‌بیند از بازیکن روبه‌رویی اش جا می‌ماند عصبی می‌شود و کم‌کاری اش را با خطا جبران می‌کند یا محکم بازی می‌کند و در آن لحظه تصور می‌کند خطا نکرده و وقتی داور سوت می‌زند به او معترض می‌شود. اگر روزبه را ببینم حتماً این را به خودش می‌گویم.
* با بودن روزبه وضعیت بهتر نمی‌شد؟
روزبه در خط دفاع یا هافبک بزرگی می‌کند. میدانداری اش عالی است و با حضورش همه بازیکنان دور و بری اش را بالانس می‌کند. او نباید بی‌دلیل کارت زرد بگیرد.
* وضعیت تیم در جلو چطور بود؟
اوضاع استقلال در جلو خوب شده است ولی نبود اللهیار به استقلال ضربه مهلکی زد. تیم در هفته‌های اخیر با بودن صیادمنش خیلی خوب کار می‌کرد، اما غیبتش در این بازی زهر تیم را در خط حمله گرفت.
* مدافعان تیم چرا سردرگم بودند؟
جوانی دانشگر و سهرابیان باعث شد تیم در فاز دفاعی یکدست نباشد. البته در یک طرف پژمان و وریا بودند، اما در آن‌سو وضعیت خوب نبود. بازیکنان جوان تیم باید از بودن کنار بزرگتر‌ها استفاده و به قول قدیمی‌ها «مفت‌بری» کنند و ۴ تا چیز یاد بگیرند.
* منشا چرا آن توپ را جلوی دروازه در عرض زد؟
از بس روی اعصاب این بازیکن راه رفتند کارایی همیشه را نداشت. این توپ چیزی نبود که منشا از دست بدهد. او در بازی با فولاد روی هوا آن ضربه را به توپ زد و گل زیبایی را به ثمر رساند. متأسفانه این بچه را اذیت و با اعصاب و روانش بازی کردند. اتفاقی که برای نوجوان ۱۳ ساله در اهواز افتاد. موضوع شهرستانی بودن بازیکنان و این مسائل همگی روی روحیه تیم بار منفی داشت. غرض‌ورزی کار دست استقلال داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی