نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست باشگاه پرسپولیس با توجه به مشکلات ایجاد شده برای این تیم در مازندران، نسبت به این موضوع اعتراض کرد.

به گزارش   خبرورزشی ، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، استقبال کم نظیر هواداران پرسپولیس و عدم اتخاذ تدابیر لازم باعث انتظار 20 دقیقه‌ای اعضای تیم برای ورود به هتل شد که اعتراض سرپرست باشگاه پرسپولیس به مسئولان امر و پیگیری برای جلوگیری از تکرار آن برای حضور در ورزشگاه در کنار احترام به هواداران پرسپولیس را داشت.

پندار خمارلو، روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این خصوص توضیح داد: کاروان سرخپوشان امروز پنجشنبه تهران را با اتوبوس به قصد قائمشهر ترک کرد و ساعت 19:30 به هتل محل اقامت خود رسید، اما با استقبال کم نظیر هواداران مازنی ناچار شدند برای فراهم آمدن شرایط خروج از اتوبوس، 20 دقیقه‌ای معطل شوند. حضور هواداران پرسپولیس در تمام نقاط ایران یکی از ویژگی‌های ممتاز پرسپولیس و مایه افتخار است. استان ورزش دوست مازندران که فوتبالیست‌های نخبه بسیاری دارد نیز از کانون‌های هواداری پرسپولیس است که البته هوادار تیم‌های محبوب استان خود نیز هستند. این حس هواداری و تعلق خاطر به ویژه با قائمشهری‌ها بعد از درگذشت کاپیتان ابدی سرخپوشان بیش از پیش شده است، به گونه‌ای که پرسپولیس در سفر به این استان میهمان زنده یاد هادی نوروزی و همشهری‌های او به حساب می آید.

وی افزود: در چنین شرایطی استقبال گسترده از پرسپولیس قابل پیش بینی بود. این استقبال البته انرژی بخش است، اما از سوی دیگر با توجه به خستگی بازیکنان به جهت سفری که داشتند و همچنین نیاز به آرامش و تمرکز قبل از بازی ضروری بود به سرعت وارد هتل شوند و این در حالی بود که برای 20 دقیقه در اتوبوس منتظر ماندند. این  شرایط اعتراض ایرج عرب به مراجع ذی‌ربط را در پی داشت که باید تدابیر لازم صورت می‌گرفت تا در کنار احترام به مردم و هوادارانی که به استقبال آمده‌اند، برنامه تیم هم دچار اشکال نشود.

وی استقبال هواداران را ارزشمند دانسته و تأکید کرد: میزبانی از تیم‌های پرطرفدار تدابیر خاص خود را طلب می‌کند. از سوی دیگر بهروان چهره کهنه کار و باسابقه فوتبال ایران که ریاست هیئت فوتبال مازندران را به‌عهده دارد نیز خود را به هتل رساند تا با توجه به پیگیری‌های سرپرست باشگاه پرسپولیس، هماهنگی‌های لازم را به عمل آورد، به گونه‌ای که سرخپوشان فردا (جمعه) برای خروج از هتل، ورود به ورزشگاه و خروج از آن دچار مشکل نشوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی