۰
جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاگردان برانکو در لیگ برتر برابر نساجی مازندران قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرورزشی، برانکو ایوانکوویچ بعد از تساوی مقابل پاختاکور ازبکستان و در شرایطی که صحبت از لغو جدال با نساجی مازندران بود، با عدم پذیرش آن امروز برابر شاگردان مجید جلالی قرار خواهد گرفت.
درون دروازه این تیم علیرضا بیرانوند حاضر خواهد بود. شماره یک پرسپولیس که علیرغم مصدومیت و جراحی در دو بازی اخیر در ترکیب حضور یافته و در بازی امروز نیز علیرغم حرف و حدیث‌ها درباره ممنوعیت بازی به دلیل شکایت مدیربرنامه‌اش، شرایط حضور در زمین را کسب کرده است.
خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر نسبت به بازی قبلی در این جدال نیز حاضر خواهد شد. شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی در دفاع میانی و محمد نادری در سمت چپ و مهدی شیری در سمت راست حاضر خواهند بود.
نادری که نسبت به روز‌های ابتدایی حضورش در ترکیب سرخپوشان عملکرد فنی بهتری طی دو بازی اخیر از خود به جا گذاشته، در این بازی برابر تیم سابقش حاضر خواهد شد و امیدوار به درخشش برابر شاگردان مجید جلالی است. مهدی شیری نیز که در بازی با پاختاکور ازبکستان نمایش پرانتقادی به جا گذاشت، امیدوار است برابر نساجی فرصت مناسبی برای جبران کسب کند و تیمش را برای دستیابی به امتیاز یاری کند.
با توجه به بازی خارج از خانه و چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی، برانکو در این جدال نیز از سیستم ۲-۴-۴ خطی سود خواهد برد و باید منتظر حضور همزمان احمد نوراللهی و کمال کامیابی‌نیا در ترکیب بود. هافبک دفاعی شماره ۱۱ سرخپوشان بعد از پشت سر گذاشتن یک جلسه غیبت به دلیل مصدومیت نمایش امیدوارکننده‌تری مقابل پاختاکور ازبکستان از خود به جا گذاشت و اکنون باید دید برابر نساجی چه نمایشی خواهد داشت.
مهدی ترابی نیز که در آخرین بازی لیگ برتر در جدال با نفت آبادان عملکرد درخشانی داشت اکنون انتظار می‌رود در چمن وطنی شرایط مناسبی برای ارائه کیفیت فنی و تکنیکی خود داشته باشد. بشار رسن نیز که نسبت به روز‌های پیش از جام ملت‌های آسیا در تنزل کیفی به سر می‌برد در این بازی دیگر عضو ترکیب چهارنفره خط میانی خواهد بود.
ماریو بودیمیر که در جدال با پاختاکور ازبکستان بالاخره موفق به گلزنی و شکست این طلسم در ترکیب پرسپولیس شده، بار دیگر در خط هجومی حضور خواهد یافت و امیدوار به تکرار جشن گل خود اینبار در لیگ برتر است و در کنار او نیز علی علیپور حضور دارد که با همسایگی کی‌روش استنلی و آنتونی استوکس در جدول گلزنان، به دنبال این است تا با گلزنی در جدال با تیم سابق و محبوب خود، شانس دوباره دستیابی به این عنوان فردی را برای خود افزایش دهد.
پرسپولیس در این دیدار سیامک نعمتی را به دلیل محرومیت و امید عالیشاه، محسن ربیع خواه، حسین ماهینی، محمد انصاری را به دلیل مصدومیت و محمد امین اسدی را به دلیل حضور در اردوی تیم امید در اختیار نخواهد داشت.
ترکیب احتمالی
علیرضا بیرانوند
محمد نادری
سیدجلال حسینی
شجاع خلیل زاده
مهدی شیری
کمال کامیابی‌نیا
احمد نوراللهی
بشار رسن
مهدی ترابی
ماریو بودیمیر
علی علیپور
دیدار دو تیم از ساعت ۱۶ امروز و در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی