نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی، گفت: افرادی که این شائبه‌ها و شایعات را مطرح می‌کنند حتما بازی را ندیده‌اند که این موضوعات را مطرح می‌کنند.

به گزارش خبرورزشی، تراکتورسازی روز گذشته در دربی تبریز مقابل ماشین‌سازی به پیروزی ۲ بر صفر رسید تا با کسب چهلمین امتیاز به رده دوم جدول صعود کند.
ایوب بهتاش مدیرعامل تراکتورسازی در مورد این بازی صحبت‌های زیر را مطرح کرد:
* در مورد دیدار مقابل ماشین‌سازی صحبت می‌کند؟
همه بازی دیروز را دیدند و به این نتیجه رسیدند که مسابقه بسیار خوب و سنگینی بود. رقابت خوبی را مشاهده کردیم و خدا را شکر توانستیم به پیروزی برسیم.
* روند صعود تراکتورسازی با این بازی ادامه پیدا کرد و حالا به رده دوم رسیدید.
هدف‌گذاری ما مشخص است. نگاه‌مان به صدر جدول است و در رقابتی که با سایر تیم‌ها داریم تلاش می‌کنم تا در هر بازی ۳ امتیاز را کسب کنیم و به صدر جدول برسیم.
* در این بازی برخلاف چند مسابقه قبلی استقبال خوبی صورت نگرفت. دلیل آن چه بود.
این مسئله طبیعی بود. مسابقه در روز غیرتعطیل برگزار می‌شد و خیلی از هواداران با توجه به مشغله‌های شب عید نمی‌توانستند به ورزشگاه بیایند. خیلی از هواداران ما هم از شهرستان‌های اطراف می‌آیند و این مسئله برای آن‌ها مشکل سازی بود، به هر حال آن‌هایی که آمدند بسیار پرشور و حرارت به تشویق تیم پرداختند و امیدوارم در دیدار‌های بعدی هم شاهد حضور ۱۰۰ هزار نفری هواداران باشیم.
* بعد از بازی شائبه‌هایی مبنی بر کم‌کاری بازیکنان ماشین‌سازی مطرح شد.
پس انگار شما بازی را ندیدید که این موضوع را مطرح می‌کنید.
* این‌ها مسائلی است که در فضای مجازی مطرح شده است.
به هر حال این مسائل را مطرح می‌کنند، اما کاملا بی‌پایه و اساس است. شما دیدید که دو تیم رقابت خوبی انجام دادند و هیچ مشکلی هم ندارند. شایعه‌سازان بازی را ندیدند.
* به هر حال مالکیت مشترک تیم مسئله‌ای است که می‌تواند شائبه ایجاد کند و به قول معروف نباید کاری کرد که بهانه دست دیگران داد. وقتی مالکیت مشترک است، قطعا بعد از بازی این شائبه ایجاد می‌شود. شما چه نظری دارید؟
این صحبت‌هایی است که قبلا در مورد آن زیاد صحبت شده و در وسط فصل و شرایطی که ما رقابت حساسی داریم، دوست نداریم به این موارد بپردازیم، به همین خاطر ترجیح می‌دهیم به این حواشی توجه نکنیم و در مورد آن صحبت نخواهیم کرد.
* بعد از این بازی با توجه به شائبه‌های مطرح شده معاون باشگاه استقلال پستی در فضای مجازی منتشر کرد و نوشت فوتبال پاکم آرزوست در این مورد چه نظری دارید؟
این موضوع ارتباطی به ما ندارد که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم. سه بازی دیگر هم روز گذشته انجام شده و اصلا معلوم نیست منظور این حرف به ما بوده یا بازی‌های دیگر. از مسئولان تیم‌های دیگر سوال کنید شاید موردی وجود داشته که به آن‌ها مربوط بوده است.
* هفته آینده با پدیده بازی دارید، این مسابقه را چطور ارزیابی می‌کنید؟
پدیده از رقبای مستقیم ماست و یک بازی حساس در پیش داریم، با توجه به میزبانی در این مسابقه و حضور هواداران ما به دنبال کسب سه امتیاز و ادامه روند تیم در مسیر موفقیت هستم. مدیریت باشگاه همه جوره تیم را حمایت می‌کند و کادر فنی بازیکنان هم تمام تلاش خود را می‌کنند تا تراکتورسازی به موفقیت برسد.
* و در پایان در مورد لی اروین صحبت کنید. او در چند بازی اخیر در لیست تیم نبوده و آیا به همکاری خود با باشگاه ادامه می‌دهید یا نه؟
اروین در کنار تیم حضور دارد و کار خود را انجام می‌دهد. این‌که چه بازیکنی بازی کند و از آمادگی برخوردار است، با صلاحدید کادر فنی است وگرنه مشکلی بابت سایر مسائل وجود ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی