نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احسان علوان‌زاده، هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز تأکید کرد که بحث تبانی در دربی تبریز روی عملکرد تیمش در دیدار مقابل تراکتورسازی تأثیر منفی گذاشته است.

به گزارش   خبرورزشی ، احسان علوان‌زاده با اشاره به شکست تیمش برابر تراکتورسازی گفت: در مجموع شاهد بازی خوبی بودیم، ولی مطرح شدن بحث تبانی روی عملکرد تیم ما تأثیر منفی گذاشت و حرف و حدیث‌هایی که ایجاد شد، تمرکز تیم ما را تا حدودی به‌هم ریخت. ما تحت فشار بودیم، با این حال چند فرصت خوب را خلق کردیم. ما می‌توانستیم به تراکتورسازی گل بزنیم، اما متأسفانه بدشانس بودیم و از طرفی اشتباهاتی داشتیم که منجر به خوردن دو گل شد.

وی راجع به برخی صحنه‌های بازی و اینکه تعدادی از کانال‌های تلگرامی به این موضوع اشاره کردند که بازیکنان ماشین‌سازی این بازی را ساده گرفتند، تصریح کرد: این حرف‌ها اصلاً درست نیست و ما هیچ‌وقت شرف و آبروی خودمان را نمی‌فروشیم. در طول بازی هم چند موقعیت خوب داشتیم که هدر دادیم. در ضمن این را هم باید در نظر گرفت که تراکتورسازی یکی از قوی‌ترین تیم‌های لیگ برتر است که تیم‌هایی مثل استقلال و سپاهان را در چند هفته اخیر شکست داده است.

 هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در پایان اظهار داشت: ما در این بازی تا جایی که توان داشتیم جنگیدیم و به هیچ عنوان کم نگذاشتیم. برخی هم مسائلی عنوان می‌کنند که درست نیست، ولی در مجموع این حاشیه‌ها در عملکرد تیمی ما تأثیرگذار بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی