نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی کاتالان‌ها معتقد است علم ریاضی می‌گوید رئال هنوز از کورس قهرمانی خارج نشده است.

والورده: رئال هنوز از کورس قهرمانی خارج نشده
به گزارش خبرورزشی، ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از بازی آبی و اناری‌های کاتالونیا مقابل رایووایکانو در هفته پیش‌روی رقابت‌های لالیگا از دشواری بازی در سطح اول فوتبال اسپانیا سخن گفت.
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در این باره اظهار داشت: بردن در لالیگا کار دشواری است. وقتی به هفته‌های پایانی فصل می‌رسیم، کار حتی دشوارتر هم می‌شود. تیم‌ها باید به اهدافشان برسند و تنش‌ها بیشتر می‌شود. رایو وایکانو در شرایط سختی قرار دارد. در این مقطع از فصل تیم‌های قعر جدولی دست به کار‌های بزرگی می‌زنند و شگفتی خلق می‌کنند. ۳ امتیاز بازی فردا درست به اندازه ال‌کلاسیکو اهمیت دارد. احتمالا تغییراتی در ترکیب تیم اعمال می‌کنم. یک هفته استراحت کردیم و حاشیه امنیت خوبی هم داریم. وقتی ۳ روز یک بار بازی می‌کنید، مشخصا باید کاملا مراقب فرم بدنی بازیکنان باشید.
او در این باره ادامه داد: قرار نیست، چون چهارشنبه بازی داریم، بازی فردا را جدی نگیریم. باید ۳ امتیاز بازی اهمیت زیادی دارد. در هر بازی، شرایط فرق می‌کند. فصل پیش اتفاقی افتاد و خیلی چیز‌ها درباره‌اش نوشته شد. مادرید؟ آن‌ها را هم از کورس خارج شده نمی‌بینم؛ هم به خاطر احترام هم به خاطر اینکه علم ریاضی این را می‌گوید. وقتی تیم می‌برد، کادر فنی و هیات مدیره بهترین هستند و وقتی می‌بازد، همه در قعر هستند. هنوز ۳۶ امتیاز دیگر باقی است و فاصله ما ۱۲ امتیاز شده. بقیه هر حرفی بزنند، برای من اهمیتی ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی