۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۵ روز مانده به انتخابات فدراسیون جودو، دوباره آتش اختلافات محمدرضا رودکی، مدیر تیم ملی با محمدرضا عمادی سرپرست فدراسیون جودو بالا گرفت.

خبرورزشی/فتح‌الله فتحی؛ رودکی حالا حرف‌های جدید می‌زند: «عمادی با اهداف خاصی به فدراسیون جودو آمد و دنبال ضربه زدن به تیم ملی بود، چون ویترین هر فدراسیونی تیم ملی است. سرپرست فدراسیون ادعا می‌کند همه تغییرات در تیم ملی با صلاحدید رودکی بوده است، این حرف درست نیست و من در تصمیمات سرپرست فدراسیون برای تیم ملی هیچ نقشی نداشتم. عمادی با اهداف خاصی به فدراسیون جودو آمد و دنبال ضربه زدن به تیم ملی بود. ما یکی از بهترین تیم‌های تاریخ جودو را داشتیم و نتایجی که گرفتیم آن را ثابت می‌کند، اما او سفر‌های مختلف تیم و حتی اردو‌های بین‌المللی رایگان را کنسل کرد و یک هزینه بی‌فایده برای سالن کبکانیان انجام داد.»
مدیر تیم‌های ملی، تغییرات در تیم را بدون هماهنگی اش ملی می‌داند‌: «ایوب رستمی در حالی عوض شد که من کاملاً مخالف بودم و یا حتی دو مربی تیم ملی با دخالت مستقیم سرپرست فدراسیون تغییرکردند. متأسفانه در فدراسیون تنها کسی که حرف و عملش یکی نبود، سرپرست بود. عمادی در این مدت تصمیمات درستی گرفت، اما غلط انجام داد و یا تصمیمات غلطی گرفت که درست انجام داد و به مجموعه فدراسیون جودو ضربه زد. حتی چند جلسه در وزارت ورزش، کمیته المپیک و فدراسیون برگزار شد و مسئولان ورزش به او گفتند مسیرش اشتباه است، اما عمادی توجهی نکرد و به کارش ادامه داد.»
کاپیتان پیشین جودو می‌گوید‌: «عمادی به خاطر یک گروه و یک شخص خاص این بلا را سر تیم ملی آورد و تمام تلاشش را کرد بین کادر فنی و من شکاف ایجاد کند که خوشبختانه موفق نشد.»
مدیرسازمان تیم‌های ملی جودو درباره برگشت آندره شکوربابین مربی ازبکستانی تیم ملی به کشورش می‌گوید‌: «همه هزینه‌های آندره را فدراسیون جهانی متحمل شد و حتی پول توجیبی او را هم می‌داد، اما عمادی نامه نیاز این مربی را به کمیته المپیک نفرستاد و با این شرایط او به کشورش برمی‌گردد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی