نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان با تجربه تیم ملی فوتبال ساحلی می‌گوید که تنها تاکتیک عراق مقابل ایران خراب کردن بازی ایران بود.

به گزارش خبرورزشی، پیمان حسینی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران درباره بازی با عراق اظهار کرد: مسلماً بازی اول همیشه سخت است. در شروع مسابقات باید شرایط ماسه، توپ و مسابقات باید دست بازیکن بیاید و در این موقعیت قرار بگیرند. هدف ما کسب سه امتیاز بود و خدا را شکر سه امتیاز را هم گرفتیم. نیاز به تمرین و بازی‌های بیشتر در این زمین داریم. ما از وقتی به تایلند آمدیم فقط یک جلسه تمرین داشتیم. به نظرم عملکرد خوبی داشتیم، اما به نظرم این سطح فوتبال ما نیست.
او ادامه داد: عراق هم از نظر فنی و کلاس فوتبال خیلی پایین‌تر از فوتبال ماست. آن‌ها برای بازی برابر ما بهترین تاکتیک یعنی خراب کردن بازی ما را انتخاب کردند. اگر اجازه اجرای تاکتیک را به ایران می‌داد کارش خیلی سخت می‌شد. نیاز داشت پرس کند و تنها کاری که می‌توانست بکند خراب کردن بازی ایران بود. گل‌هایی هم که ما خوردیم تاکتیکی نبود و روی اشتباهات فردی بود. زمانی که توپ دست عراق بود ما کار سختی نداشتیم، چون عراق برنامه خاصی نداشت. البته مربی ایرانی عراق شناخت خوبی از تیم ما داشت. آنالیز خوبی کرده بود.
حسینی در پایان بیان کرد: تیم ما گام اول را با پیروزی برداشت. مسلماً بازی بعدی سخت است، چون تیم عمان یکی از چهار تیم خوب آسیاست. ما زمانی برای باخت نداریم و باید همه بازی‌ها را ببریم تا قهرمان شویم. هدف ما صعود به جام‌جهانی است و باید پله‌پله این کار را انجام بدهیم و بازی به بازی تمرکز کنیم تا با بهترین سکو به جام‌جهانی برسیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی