نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون اسبق باشگاه پرسپولیس به شایعه کمک گرفتن این باشگاه از حسین هدایتی و برخی مسائل دیگر واکنش نشان داد.

به گزارش خبرورزشی، محمدعلی ترکاشوند معاون اسبق باشگاه پرسپولیس در خصوص روابط حسین هدایتی با این باشگاه در گفتگو با رادیو تهران گفت: زمانی که ما به پرسپولیس آمدیم او یکسری کمک‌هایی انجام داده بود، اما در شبکه تلویزیونی پرسپولیس فیلمی منتشر کردیم و در آن اعلام کردیم که او به صورت شفاف درباره کمک‌هایش به پرسپولیس به هوادارانش توضیح دهد. او قراردادی با آقای شیرازی و شرکت امین سیمای کیش که اسپانسر پرسپولیس بود بسته بود و این مبلغ قرارداد ۱۰ میلیارد تومان بود.
وی ادامه داد:‌ این در حالی است که هدایتی کمک‌هایی که به پرسپولیس کرده بود و حتی سفر لیدر‌ها به عتبات عالیات که خودش قولش را داده بود را هم جزو هزینه‌های پرسپولیس ثبت کرده بود. البته آقای طاهری چند روز قبل در مصاحبه‌ای با اسناد و مدارک در این خصوص صحبت کرد و همه چیز را گفت. اسناد همه کمک‌های هدایتی در باشگاه پرسپولیس وجود دارد و دادستانی و سازمان بازرسی می‌توانند این اسناد و مدارک را ببینند. من حتی یک بار به هدایتی گفتم که تکلیف کمک‌هایش را با هواداران مشخص کند، اما به او برخورد. ما به او گفتیم اگر با بازیکنان در دفترت عکس می‌گیری و به آن‌ها کمک می‌کنی این کمک‌ها ارتباطی به پرسپولیس ندارد. همه اسناد کمک‌های هدایتی در باشگاه ثبت و موجود است. با اسناد و مدارکی که موجود است ما نه تنها به هدایتی بدهکار نیستیم بلکه او ۴میلیارد و خرده‌ای به پرسپولیس بدهکار است و چک‌های آن در دست شیرازی اسپانسر وقت پرسپولیس قرار دارد. اینکه گفته می‌شود او ۲۵ میلیارد از پرسپولیس طلب دارد صحت ندارد. تنها چیزی که به پرسپولیس مربوط می‌شود ۲۰۰ هزار یورو و ۴۰۰ سکه طلا است و پرداخت به سیدجلال حسینی، مهدی طارمی، و رامین رضائیان است، اما اینکه گفته می‌شود او ۵۰۰ میلیون به بیرانوند داده تا قراردادش را با نفت تهران فسخ کند هم صحت ندارد چرا که بیرانوند به خاطر عدم پرداخت مطالباتش قرارداد خود را با باشگاه نفت یکطرفه فسخ کرد و حتی باشگاه نفت از این بازیکن به خاطر فسخ یکطرفه شکایت کرد.
ترکاشوند در پاسخ به این سؤال که چرا هدایتی بیشتر از یک اسپانسر در پرسپولیس فعالیت می‌کرد، اظهار داشت: اگر به عقب برگردید متوجه می‌شوید در زمان مدیریت طاهری اینطور نشد چرا که به بازیکنان گفته بودیم اگر هر بازیکنی به منزل هدایتی برود جریمه می‌شد حتی زمانی که طارمی از ترکیه برگشت گفت که هدایتی به او قول‌هایی داده، اما طاهری به او گفت اگر پولی از هدایتی بگیرد به شدت جریمه خواهد شد. حتی در دربی که ۴ گل به استقلال زدیم هدایتی می‌خواست به رختکن برود، اما طاهری به او اجازه نداد.
معاون اسبق باشگاه پرسپولیس درباره اینکه هدایتی گفته مسئولان باشگاه بار‌ها به منزل او رفتند تا پول بگیرند، گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و ما به خانه او نرفتیم. فقط یک بار او به تبریز آمد و رقمی حدود یک میلیارد تومان چک تضمینی آورد که این پول به حساب باشگاه به صورت امانی واریز شد و بعد هم این پول را به هدایتی برگرداندیم.
وی درباره اینکه سهند حبیب‌زاده که این روز‌ها در باشگاه پرسپولیس حضور دارد با شما نسبت خانوادگی دارد یا نه، تصریح کرد: او هیچ نسبتی با من ندارد و توسط یک دوست مشترک به ما معرفی شد و در زمان ما به عنوان پیمانکار با پرسپولیس کار می‌کرد. ما در ورزشگاه درفشی‌فر سه مکان را در اختیار پیمانکاران گذاشتیم که حبیب‌زاده مسئول چمن کوچک مصنوعی بود و به عنوان پیمانکار به درفشی‌فر آمد. او پیمانکار چمن بود، اما نمی‌دانم از کجا گفتند که او خواهرزاده من است. اگر هم اخیرا اتفاقاتی افتاده من از آن خبر ندارم. در زمان ما او یک پیمانکار بود، اما الان در مسند کار قرار دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی