نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته بیست‌وسوم رقابت‌های کورس اسب‌دوانی زمستانه گنبد با شرکت ۶۴ راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرورزشی، در هفته ببست‌وسوم رقابت‌های کورس اسب‌دوانی زمستانه گنبد بعدازظهر جمعه ۶۴ راس اسب از نژاد‌های ترکمن، دوخون و تروبرد در هفت دور هزار متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان ۹۹میلیون و ۸۵۵هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های هفت‌گانه اهدا شد.

در دور اول اسب‌های ترکمن دو ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که آق اویلی بشگرد با اسب یل شاد زودتر از خط پایان گذشت و نورمحمد بهادر با اسب عالم شاد بازرگان و بنیامین جرجانی با اسب هامراک حبیب ایشان به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های دوخون دو ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر بود که آق اویلی بشگرد با اسب دات دالگا عنوان اول را به دست آورد و ستار مهرانی با اسب وی واش و پیمان قلرعطا با اسب اکو شیک به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های دوخون دو ساله در کلاس برنده به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که بنیامین جرجانی با اسب بلک ویند موفق به کسب مقام اول شد و آق اویلی بشگرد با اسب وولکان و محمد خوجملی با اسب رد وینز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های تروبرد سه ساله در هندیکپ کلاس پنج به مسافت هزار متر شکل گرفت که محمد خوجملی با اسب آلگرو زودتر از خط پایان عبور کرد و آق اویلی بشگرد با اسب دانسر هج و نادر صالح‌پور با اسب عقاب به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های دوخون سه ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که رامین قهرمانی با اسب لیندا نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و جواد آچاک با اسب پدرو پاپلو و کمال دلیجه عطا با اسب شاهیتا نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم اسب‌های دوخون سه ساله در هندیکپ کلاس پنج به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که عبدالحلیم قبادی با اسب وروجک گمیشان موفق به کسب مقام اول شد و امیر مختومی با اسب آریس گلد و بنیامین جرجانی با اسب مامبو به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور هفتم و پایانی اسب‌های تروبرد سه ساله در هندیکپ کلاس دو به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که محمد خوجملی با اسب گلدن استیت موفق به کسب عنوان نخست شد و آرمین آق آتابای با اسب لاکی بویز و آق اویلی بشگرد با اسب اکسل هج به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

آق اویلی بشگرد بهترین چابکسوار هفته
در پایان هفته بیست‌وسوم رقابت‌های کورس اسب‌دوانی زمستانه گنبد، آق اویلی بشگرد با کسب دو مقام نخست، دو مقام دوم و یک مقام سوم بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت، محمد خوجملی دو مقام نخست و یک مقام سوم کسب کرد، بنیامین جرجانی موفق به کسب یک مقام نخست و دو مقام سوم شد و عبدالحلیم قبادی و رامین قهرمانی هر کدام یک مقام نخست به دست آوردند.

لازم به ذکر است هفته‌های بیست‌وچهارم و بیست‌وپنجم رقابت‌های کورس اسب‌دوانی زمستانه گنبد، ۲۳ و ۲۴ اسفند در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

مسابقات کورس اسب‌دوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی