نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار سایپا و فولاد خوزستان از هفته بیست و یکم لیگ برتر در حالی با یک گل به سود نارنجی‌پوشان تهرانی به پایان رسید که حواشی زیادی را به همراه داشت.

به گزارش خبرورزشی، دیدار سایپا و فولاد خوزستان از هفته بیست و یکم لیگ برتر در حالی با یک گل به سود نارنجی‌پوشان تهرانی به پایان رسید که حواشی زیادی را به همراه داشت. یکی از این حواشی درگیری لفظی افشین قطبی با علی دایی بود که در این رابطه ابراهیم میرزاپور توضیحات لازم را داده است.
*بعد از شروع خوب در نیم‌فصل دوم و پیروزی‌های متوالی دوباره دچار افت شدید و سه باخت پشت سر هم متحمل شدید. در این رابطه صحبت می‌کنید؟
متاسفانه سه بازی است که نتایج لازم را نگرفته‌ایم در حالی که در هر سه بازی تیم برتر زمین بودیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. اگر بازی‌های فولاد را نگاه کرده باشید با من هم عقیده هستید که فولاد در هر سه مسابقه می‌توانست حداقل مساوی بگیرد و بازنده نباشد.
*کاملا درست است. فوتبال رو به جلو انجام دادید، ولی از موقعیت‌ها استفاده نکردید. چرا این اتفاق افتاده؟
خود آقای قطبی اعتقاد دارد که تیم باید فوتبال رو به جلو انجام دهد تا تماشاگران از آن لذت ببرند. ما چه بازی مقابل نساجی و چه بازی با استقلال که با اختلاف دو گل شکست خوردیم تیم برتر زمین بودیم که مشکل اینجا بود که گل نزدیم. بازی با سایپا با اینکه روز خوبمان نبود، اما چند موقعیت گل داشتیم، اما استفاده نکردیم.
*در همین مسابقه اتفاقی رخ داد که سرمربیان دو تیم علیه هم مصاحبه کردند. در این رابطه صحبت می‌کنید؟
آقای قطبی شخصیتی دارد که در هر بازی چه ببازد و چه ببرد، پایان مسابقه به سمت نیمکت حریف می‌رود تا به سرمربی تیم مقابل خسته نباشید بگوید. در این مسابقه هم آقای قطبی این کار را انجام داد که آقای دایی زودتر از آقای قطبی به رختکن رفته بود و مصاحبه‌ای هم که انجام داد، همین حرف را مطرح کرد. وقتی دو سرمربی در کنفرانس بعد از مسابقه همه اتفاقات را توضیح می‌دهند ما دیگر نباید درخصوص آن اظهارنظر کنیم.
*افشین قطبی حرف خاصی به علی دایی زده بود که محمد دایی در این رابطه واکنش نشان داده؟
اصلا حرف خاصی نزد و فقط به سمت نیمکت آن‌ها رفت تا خسته نباشید بگوید که اصلا آقای دایی در زمین حضور نداشت و حرفی هم زده نشد.
*پس چرا بعد از مسابقه هم علی دایی و هم برادرش علیه قطبی مصاحبه کرده بودند؟
یک سوتفاهم بود که بعد از بازی هم تمام شد. اتفاقا من چند مرتبه در جریان مسابقه خواستم به سمت زمین بروم و به داور اعتراض کنم خود آقای قطبی این اجازه را نداد وگفت ما باید فرهنگ‌سازی کنیم و اجازه ندهیم که به داوری‌ها اعتراض شود. باور کنید در طول مسابقات هر وقت که خواستم به شرایط داوری معترض شوم همین آقای قطبی اجازه این کار را ندادند. این درحالی است که خیلی از مربیان با اعتراض کردن جو بازی را به سود خودشان می‌کشانند.
*پس چرا محمد دایی مدعی شده هر حرفی که قطبی زد لیاقت خودش بود؟
اصلا اینطور نیست و هیچ حرفی در پایان بازی زده نشد که توهین و چیز دیگری باشد. در جریان بازی هم چند بار آقای دایی به داوری اعتراض کرد که آقای قطبی به او گفت خطا نشد و همه حرف‌ها دوستانه بود.
*نتیجه بازی عادلانه بود؟
به نظر من می‌شد مساوی شود، چون ما چند موقعیت گل داشتیم و گل آن‌ها نیز از روی یک حادثه مشکوک به ثمر رسید در حالی که هند نبود. در کل اگر بازی مساوی می‌شد، عادلانه‌تر بود.
*در این چند هفته اخیر بازی‌های سنگینی را انجام داده اید که هفته آینده هم باید مقابل سپاهان قرار بگیرید؟
در لیگ برتر بازی آسان وجود ندارد و همه بازی‌ها سختی خودش را دارد. تیم ما شرایط خوبی پیدا کرده که سعی می‌کنیم از این به بعد راحت امتیاز ندهیم. فولاد در آینده خیلی بهتر از این هم می‌شود و مجددا می‌تواند به روز‌های خوبش برگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی