نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آیا حواس کسی به لیگ یک هست؟ آیا دوستان پیگیر اخبار و شنیده‌هایی می‌شوند که بیش از همیشه به گوش می‌رسد؟ متأسفانه به هر دلیل در پایان فصل جاری لیگ دسته اول آزادگان فقط یک تیم به دسته پایین‌تر سقوط می‌کند!

خبرورزشی/مهدی یکتا؛ این روز‌ها همه جا صحبت از محرومیت یا بخشش گادوین منشاست. یکی دیگر از سوژه‌های فوتبال ایران بازی اخیر ماشین‌سازی و تراکتورسازی بود که از آن حرف زده شد. حتی حمله هواداران در ساری به سیدجلال هم حسابی سروصدا به پا کرد و... در چنین اوضاعی پرسش اینجاست؛ آیا حواس کسی به لیگ یک هست؟ آیا دوستان پیگیر اخبار و شنیده‌هایی می‌شوند که بیش از همیشه به گوش می‌رسد؟ متأسفانه به هر دلیل در پایان فصل جاری لیگ دسته اول آزادگان فقط یک تیم به دسته پایین‌تر سقوط می‌کند! نفت تهران و سیاه‌جامگان همان ابتدای لیگ کنار کشیدند تا برنامه این رقابت‌ها کاملاً به‌هم بریزد. فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول خیلی تلاش کرده و می‌کند که این بازی‌ها منظم و سروقت برگزار شود، اما به هر حال نواقصی با توجه به همان کناره گیری نفت تهران و سیاه‌جامگان وجود دارد. یکی از مشکلات صعود فقط دو تیم به لیگ برتر و حذف پلی آف است. اینکه تیم‌های سوم تا پانزدهم هیچ تفاوتی نخواهند داشت! قبل از شروع مسابقات لیگ دسته اول آزادگان بار‌ها نوشتیم و هشدار دادیم که حذف پلی آف و صعود فقط دو تیم ممکن است به امتیازفروشی تیم‌ها منجر شود. حالا این خطر به وضوح احساس می‌شود. اینکه مدیرعامل یک تیم دسته اولی به مراجع ذیصلاح فوتبالی دعوت می‌شود تا توضیحاتی برای شکست سنگین تیمش برابر یک تیم صنعتی ارائه بدهد شوخی نیست!
خطر امتیازفروشی یک خطر جدی است و انتظار می‌رود هرچه زودتر کارگروهی همچون فصل گذشته برای نظارت ویژه بر هفته‌های پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول تشکیل شود. کارگروهی که جلوی شائبه امتیازفروشی را گرفته و کاری کنند در پایان فصل حق به حقدار برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی