نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نشریه انگلیسی «میرر» مدعی شد، پپ گواردیولا با باشگاه یوونتوس برای در دست گرفتن سکان هدایت بیانکونری به توافق رسیده است.

به گزارش خبرورزشی،  گفته می‌شود پپ گواردیولا برای جدایی از منچسترسیتی و در دست گرفتن سکان هدایت یوونتوس موافقت کرده است.

روزنامه انگلیسی «میرر» به نقل از لوئیجی گوئلپا، روزنامه‌نگار ایتالیایی نشریه ایل جورناله، کسی که اولین بار خبر انتقال کریستیانو رونالدو به تورین را اعلام کرده بود، مدعی شد که پپ گواریولا، سرمربی منچسترسیتی با پیشنهادی چهارساله برای هدایت یوونتوس روبه‌رو شده و با این پیشنهاد به صورت لفظی موافقت کرده است.

میرر به نقل از این روزنامه‌نگار نوشت: من متوجه شدم که پپ گواردیولا با باشگاه یوونتوس به توافق لفظی رسیده تا برای چهار سال آینده سکان هدایت این باشگاه را به دست بگیرد. همان منبعی که خبر انتقال رونالدو به یووه را فاش کرده بود این خبر را به من داده است.

بدون تردید هواداران منچسترسیتی از انتشار این خبر بسیار ناراحت خواهند شد. گواردیولا از زمان بدست گرفتن هدایت سیتی در این تیم بسیار موفق بوده. شاگردان او در حال حاضر با اختلاف یک امتیاز نسبت به لیورپول صدرنشین لیگ برتر هستند و فصل پیش هم جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برده‌اند. منچسترسیتی ماه گذشته میلادی توانست جام اتحادیه را هم فتح کند تا جام دیگری به افتخارات گواردیولا در تیم آبی شهر منچستر اضافه شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی