۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت که شاگردان برانکو رفته رفته بهتر و باز هم قهرمان لیگ برتر خواهند شد.

به گزارش خبرورزشی، رضا جباری در مورد تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل نساجی گفت: برخلاف نظر منتقدان، پرسپولیس در این بازی عملکرد خوبی داشت و کاملا تیم برتر میدان بود تا حدی که من نیمه دوم علیرضا بیرانوند را فقط در چند صحنه کوتاه دیدم. از مجید جلالی انتظار نداشتم که تیمش را در نیمه دوم تا این حد دفاعی به میدان بفرستد. واقعا از مربی با تجربه‌ای مثل جلالی انتظار می‌رود تیمش کمی تهاجمی‌تر بازی کند. نساجی در زمین خودش بازی می‌کرد، اما فقط به فکر نباختن بود. با این حال پرسپولیس به اندازه کافی موقعیت گلزنی داشت که خوب استفاده نکرد.
پرسپولیس در شرایط سخت هم می‌توانست برنده باشد
وی با بیان اینکه پرسپولیس در شرایط سخت به قائمشهر رفت، یادآور شد: بازی با پاختاکور برخلاف انتظار خیلی برای پرسپولیس سنگین شد و ۴۸ ساعت بعد از این بازی تیم با اتوبوس به قائمشهر رفت. بارش باران و چمن مصنوعی کار پرسپولیس را سخت‌تر کرد، اما با این شرایط هم می‌توانست این بازی را راحت ببرد که این اتفاق رخ نداد. پرسپولیس رفته رفته تبدیل به همان تیمی می‌شود که هواداران انتظارش را دارند و به نظر قهرمان لیگ باز هم تیم برانکو خواهد بود.
از فغانی انتظار این قضاوت را نداشتم
جباری با اشاره به قضاوت علیرضا فغانی در این بازی عنوان کرد: در اینکه فغانی بهترین داور ایران و آسیاست شکی وجود ندارد و به توجه به همین مسئله از او انتظار می‌رود قضاوت‌های کم اشتباهی داشته باشد. او در دو صحنه می‌توانست برای پرسپولیس پنالتی بگیرد مخصوصا صحنه هند مدافع نساجی که خیلی واضح بود. تعجب می‌کنم که چرا کمک‌های فغانی صحنه را ندیدند. شاید بارش شدید باران در دید فغانی تاثیر منفی گذاشته بود. در هر صورت اشتباهات داوری در این فصل زیاد به پرسپولیس ضربه زده و هواداران حق دارند در این مورد دلخور باشند.
برانکو به بازی با السد فکر می‌کرد
هافبک پیشین پرسپولیس در واکنش به این سوال که آیا موافق این نظر است که تیم‌های ایرانی این فصل نمی‌توانند از گروه‌شان در لیگ قهرمانان صعود کنند چرا که با قرعه سختی مواجه هستند، اظهار داشت: اینکه هر سه نماینده ما شروع خوبی در این فصل از لیگ قهرمانان نداشتند و گروه‌شان بسیار سخت است را قبول دارم، اما پرسپولیس هنوز شانس زیادی برای صعود از گروهش دارد. برانکو خیلی خوب می‌داند که تیمش چطور در این مسابقات موفق باشد و به خاطر همین هم بود که به چند مهره اصلی‌اش در بازی با نساجی استراحت داد تا آن‌ها را مقابل السد آماده در اختیار داشته باشد. مطمئنا نمایندگان قطر و عربستان با هزینه‌های هنگفتی که داشته‌اند برای قهرمانی وارد مسابقات می‌شوند، اما پرسپولیس و استقلال هم در حال حاضر شرایط خوبی دارند و هر دو از گروه‌شان صعود خواهند کرد.
بودیمیر مهاجم با کیفیتی است
جباری درباره عملکرد ماریو بودیمیر در پرسپولیس به تسنیم گفت: این مهاجم کروات سبکی متفاوت با بقیه مهاجمان پرسپولیس دارد و از نظر کیفی در سطح خوبی است. با وجود اینکه بودیمیر قد بلندی دارد، اما تکنیکش خوب است و قدرت سرزنی بالایی دارد. او تاکنون عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته و در صورت هماهنگی بیشتر، موثرتر خواهد بود. هواداران باید در مورد بودیمیر صبور باشند و بدانند که بازی کردن در پرسپولیس سخت است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی