۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در این مطلب مروری خواهیم کرد بر وقایع ورزشی روز در استان قزوین.

تیم والیبال بانوان تاکستان در لیگ برتر نایب قهرمان شد

به گزارش خبرورزشی، تیم رول‌بال غفاری تاکستان در لیگ برتر بانوان کشور با شکست برابر پارت اسکیت بیرجند به مقام نایب‌قهرمانی رسید، هیئت اسکیت شمال شرق تهران هم عنوان سوم را کسب کرد.
شادی طاهرخانی و زهرا پار یاد از باشگاه غفاری تاکستان در پایان عنوان خانم گل و بهترین دروازه را از آن خود کردند. اولین دوره لیگ برتر رول‌بال بانوان کشور در ۳ مرحله با حضور ۱۰ تیم برگزار شد.

* در بازی نخست فینال لیگ یک بسکتبال کشور، تیم شهرداری قزوین بازی خارج از خانه را در برابر کوچین آمل واگذار کرد. این بازی در پایان با ۳ اختلاف امتیاز و با حساب ۷۱-۶۸ به سود تیم آملی به پایان رسید. بازی دوم و سوم پنج‌شنبه و جمعه به میزبانی قزوین برگزار می‌شود.
تیم‌های بسکتبال شهرداری قزوین و کوچین آمل با صعود به فینال لیگ یک، فصل بعد در رقابت‌های لیگ برتر به میدان می‌روند.

* در پایان رقابت‌های کونگ فو توآ سنتی در کرج، دختران قزوینی قهرمان شدند، تیم‌های کهگیلویه‌وبویراحمد و قم هم عنوان دوم و سوم را کسب کردند.
در این مسابقات ۱۷۰ کونگ فوکار از ۲۸ استان کشور در چهار رده سنی با هم رقابت کردند.
در رقابت‌های کونگ‌فو توآ در الوند هم تیم‌های البرز، تهران و مازندران اول تا سوم شدند و قزوین عنوان چهارم را کسب کرد.
این مسابقات با شرکت ۲۰۰ کونگ‌فوکار در رده سنی جوانان از ۲۳ استان کشور برگزار شد.

* دو فوتسالیست قزوینی در ترکیب تیم فوتسال مس سونگون ورزقان قهرمان لیگ برتر فوتسال شدند.
سعید مؤمنی و مرتضی عزتی بازیکنان قزوینی تیم مس سونگون ورزقان با برتری برابر گیتی‌پسند اصفهان به قهرمانی لیگ برتر فوتسال دست یافتند. این دومین قهرمانی مس سونگون در لیگ برتر فوتسال است. تبریزی‌ها فصل پیش نیز به این عنوان رسیده بودند.

* مسابقات والیبال لیگ نوجوانان و بزرگسالان دختر استان پایان یافت. در پایان این رقابت‌ها که با عنوان جام فجر برگزار شد، در رده نوجوانان هدف بوئین‌زهرا، هیئت البرز و فرهنگسرای شهرداری قزوین اول تا سوم شدند، در رده بزرگسالان تیم کارگران، هیئت البرز و هیئت تاکستان عناوین برتر را کسب کردند.
در این رقابت‌ها ۱۹ تیم شرکت داشتند.

* تیم فوتبال نونهالان پیام قزوین از امروز در لیگ مناطق کشور به میدان می‌رود. نماینده استان در مرحله نهایی لیگ مناطق فوتبال کشور از فردا به مصاف حریفان خود از استان‌های مازندران، گلستان، البرز و تبریز می‌رود.
این مسابقات از نوزدهم اسفند در شهرستان گنبد استان گلستان برگزار می‌شود، در پایان این مسابقات تیم اول به لیگ برتر نونهالان کشور صعود خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی