نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال به بحث انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش  خبرورزشی ، مهدی تاج در مجمع فدراسیون فوتبال گفت: ما باید به قوانین داخلی کشور احترام بگذاریم و اجازه ندهیم تا پای مجامع بین‌المللی را باز کنیم. ما باید قوانین داخلی خود را اجرا کنیم هر چند در بحث بازنشسته‌ها اختلاف نظر‌هایی وجود داشت که قانون بازنشستگی شامل آن‌ها می‌شود یا نه، اما در هر صورت فدراسیون فوتبال باید استقلالش حفظ شود.
وی ادامه داد:‌ این طور نیست که وزارت ورزش و جوانان سرمربی تیم ملی را انتخاب کند چرا که این کار توسط فدراسیون فوتبال انجام شده و فدارسیون نام سرمربی جدید را اعلام می‌کند.
تاج گفت: در اساسنامه آمده که افراد بالای ۶۵ سال نمی‌توانند فعالیت داشته باشند، اما علی کفاشیان خودش اصرار داشت که برود و حتی من با او صحبت کردم، اما او اصرار به رفتن داشت. هر چند که هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال از قوانین داخلی کشور تبعیت می‌کند.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال گفت: امروز یکی از بهترین مجامع را در این ۱۴ سالی که در فدراسیون بودم برگزار شدم. مجمع امروز پر حرف و بی حاشیه بود. اهم مسائل امروز درباره باشگاه های پرسپولیس و استقلال بود. درباره خصوصی سازی آن ها آقای وزیر ورزش صحبت کرد و درباره ساختمان آنها هم صحبت شد. قرار شد ساسختمان آنها به خودشان داده شود و البته کار کارشناسی رسمی دادگستری درباره آن انجام شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی