نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۰
دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم اعلام کرد رزمی‌کاران قمی در سال ۹۷ صاحب ۴ مدال بین‌المللی شدند.

به گزارش خبرورزشی، علی یزدی اظهار داشت: هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در سال ۹۷ سالی پرکار را پشت سر گذاشت و مدال‌های رنگارنگی در سبک‌های مختلف و در رده‌های سنی گوناگون در دو بخش مردان و زنان برای ورزش رزمی قم به دست آمد.

وی افزود: در سال ۹۷ رزمی‌کاران قمی در میادین مختلف موفق شدند ۱۸۶ مدال به دست بیاورند که ۴ مدال از این مدال‌ها در سطح بین‌المللی بود و اگر مشکلات اقتصادی و گرانی ارز وجود نداشت فرصت اعزام‌های بیشتری برای رزمی‌کاران ما ایجاد می‌شد و در نتیجه مدال‌های برون‌مرزی بیشتری به دست می‌آوردیم.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: در سال ۹۷ در بخش بانوان ۲ مدال طلا از مسابقات بین‌المللی و در بخش مردان یک مدال طلا و یک مدال برنز در این سطح کسب کرده‌ایم و سایر مدال‌های کسب شده در سبک‌های مختلف از مسابقات قهرمانی کشور است.

یزدی بیان داشت: در مسابقات انتخابی تیم ملی در سبک‌های مختلف رزمی‌کاران قم ۴ بار صاحب مقام قهرمانی شدند و ۳ رزمی‌کار قمی در رویداد‌های مختلف مدال نقره کسب کردند و ۱۰ مدال برنز پایان‌بخش کار رزمی‌کاران قمی در بخش مردان در انتخابی تیم‌های ملی بوده است.

وی عنوان کرد: همچنین در بخش بانوان که نگاه ویژه‌ای از سوی هیئت ورزش‌های رزمی به توسعه آن وجود دارد در انتخابی تیم ملی یک مدال طلا کسب کردیم و ۳ مدال نقره و ۳ مدال برنز حاصل کار دیگر رزمی‌کاران دختر ما در انتخابی بود.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم تصریح کرد: به طور طبیعی تمرکز و بخش اعظم مدال‌های کسب شده استان قم در ورزش رزمی از مسابقات قهرمانی کشور به دست آمده که ۱۰۹ مدال سهم مردان رزمی‌کار بود و ۴۹ مدال به بانوان رزمی‌کار تعلق گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی