۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال به خبرورزشی گفت: مرتضی تبریزی پس از ورود به استقلال عملکرد سابق را ندارد. البته امیدوارم در آینده بهتر شود.

به گزارش  خبرورزشی ، سیروس دین‌محمدی، بازیکن اسبق استقلال، در خصوص شرایط رو به رشد آبی‌ها و عملکرد خوب‌شان در لیگ برتر و همین‌طور وضعیت آن‌ها در لیگ قهرمانان آسیا با ما به گفتگو نشست.
* بازی استقلال برابر حریف مسجدسلیمانی را چطور دیدید؟
استقلال در نیمه اول این بازی کاملاً مسلط و خوب کار کرد، اما در نیمه دوم توپ و میدان را کمی در اختیار حریف قرار داد و این باعث شد تیم نفت مسجدسلیمان موقعیت‌های خطرناکی را روی دروازه استقلال ایجاد کند که به نظر می‌رسد این بیشتر مربوط به تأثیر باخت ۳ بر صفر برابر الدحیل بود.
* کدام‌یک از بازیکنان استقلال را در این بازی متفاوت دیدید؟
اسماعیل گونسالوس بازی به بازی بهتر می‌شود. او مصاف‌های یک مقابل یک را به آسانی پشت سر می‌گذارد و همین باعث خلق یک گل برای استقلال شد. البته بازگشت خسرو حیدری هم جالب توجه بود. با استراحت وریا غفوری، او به ترکیب بازگشت و عملکرد خوبی داشت.
* از بین منشا و تبریزی بازی کدام را می‌پسندید؟
هر دو بازیکنان خوبی هستند. منشا امتحان خودش را در پرسپولیس پس داده، اما مرتضی تبریزی پس از ورود به استقلال عملکرد سابق را ندارد. البته امیدوارم در آینده بهتر شود. او می‌تواند آینده درخشانی داشته باشد و در ترکیب فیکس شود.
* مصاف استقلال برابر العین را چطور می‌بینید؟
بازی سنگینی را برای آبی‌ها پیش‌بینی می‌کنم. العین تیم درجه یک و فوق‌العاده‌ای است. استقلال باید از تک موقعیت‌هایش استفاده کند و برای کسب ۳ امتیاز بجنگد. این میان هواداران نقش پررنگی دارند و باید از تیم محبوب‌شان به خوبی حمایت کنند. البته آبی‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.
* فکر نمی‌کنید استقلال در خط دفاع دچار مشکل باشد؟
ترکیب دفاعی استقلال ترکیب بدی نیست. اگر منظورتان عملکرد ضعیف دفاع این تیم برابر الدحیل باشد این ضعف مربوط به اشتباهات فردی بود و اگر مدافعان تمرکز بیشتر داشتند چنین اتفاقی نمی‌افتاد.
* با عملکرد خوب استقلال در لیگ برتر به نظر شما آن‌ها می‌توانند به قهرمانی فکر کنند؟
چرا که نه؟! استقلال در سال جاری یک بازی در خانه مقابل نساجی مازندران دارد. تیم مازندرانی تیم فیزیکی و جنگنده‌ای است، اما استقلال با برد در خانه می‌تواند به پرسپولیس و سپاهان نزدیک و نزدیک‌تر شود. با انگیزه بالایی که در بین بازیکنان و کادر فنی به وجود آمده است این تیم می‌تواند برای قهرمانی بجنگد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی