۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهترین عملکرد النصر عربستان در لیگ قهرمانان به سال ۲۰۱۱ برمی‌گردد که آن‌ها به مرحله یک‌هشتم راه یافته و به دست ذوب‌آهن حریف امروز خود حذف شدند.

به گزارش  خبرورزشی، النصر عربستان بعد از قرار گرفتن در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ عربستان، برای بار چهارم مجوز حضور در لیگ قهرمانان را به دست آورد و به لطف پلی‌آف آسان مقابل نماینده ازبکستان به مرحله گروهی راه پیدا کرد. بهترین عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان به سال ۲۰۱۱ برمی‌گردد که آن‌ها به مرحله یک‌هشتم راه یافته و به دست ذوب‌آهن حریف امروز خود حذف شدند.
مربی: روی ویتوریای پرتغالی هدایت النصر را برعهده دارد. او پیش از حضور در عربستان هدایت بنفیکا و چندین تیم پرتغالی دیگر را برعهده داشته و در فصل جاری هدایت النصر را قبول کرده است.
ستاره: از بازیکنان معروف این تیم می‌توان به برد جونز دروازه‌بان استرالیایی این باشگاه اشاره کرد که سابقه حضور در تیم ملی استرالیا و باشگاه لیورپول را در کارنامه دارد. ضمن اینکه عبدالرزاق حمدا... مهاجم معروف مراکشی در خط حمله این تیم حضور دارد. بازیکنانی نظیر امربات و احمد موسی بازیکن سابق لستر نیز در این باشگاه توپ می‌زنند، اما در لیست آسیایی النصر حضور ندارند.
ورزشگاه: استادیوم بین‌المللی ملک فهد با ظرفیت ۶۲ هزار و ۵۰۰ نفر استادیوم اختصاصی النصر است، اما دیدار امروز مقابل ذوب‌آهن در ورزشگاه آل مکتوم دبی برگزار خواهد شد.
عملکرد در فصل جاری: النصر تا پایان هفته بیست‌وسوم لیگ عربستان با به دست آوردن ۵۲ امتیاز و با ۴ امتیاز کمتر از الهلال صدرنشین، در رده دوم قرار دارد. آن‌ها در طی این ۲۳ هفته ۱۶ پیروزی، ۴ تساوی و ۳ شکست به نام خود ثبت کرده‌اند و با زدن ۴۵ گل میانگین 1/9 گل در هر بازی را به نام خود ثبت کرده‌اند. ضمن اینکه با دریافت ۲۱ گل، به طور میانگین در هر بازی 0/9 گل وارد دروازه آن‌ها شده است. این تیم در هفته اول با یک گل مغلوب الوصل شده و در حال حاضر در قعر جدول گروه A لیگ قهرمانان قرار دارد.
آمار النصر در لیگ قهرمانان
مرحله یک‌هشتم: ۲۰۱۱
مرحله گروهی: ۲۰۱۵، ۲۰۱۶
عملکرد النصر در ۵ فصل اخیر
سال لیگ جام‌حذفی
۲۰۱۸ سوم یک‌چهارم نهایی
۲۰۱۷ چهارم یک‌چهارم نهایی
۲۰۱۶ هشتم نایب‌قهرمان
۲۰۱۵ قهرمان نایب‌قهرمان
۲۰۱۴ قهرمان مرحله یک‌هشتم
افتخارات داخلی النصر
لیگ: ۷ قهرمانی در سال‌های ۱۹۸۰، ۱۹۸۱، ۱۹۸۹، ۱۹۹۴، ۱۹۹۵، ۲۰۱۴، ۲۰۱۵
جام حذفی: ۶ قهرمانی در سال‌های ۱۹۷۴، ۱۹۷۶، ۱۹۸۱، ۱۹۸۶، ۱۹۸۷، ۱۹۹۰

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی