نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه بان پیشین پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه دیدار سرخپوشان پایتخت مقابل السد قطر به کادرفنی این تیم پیشنهاد مهمی داد.

به گزارش  خبرورزشی ، نیما نکیسا که به زودی در فدراسیون فوتبال صاحب یکی از کرسی‌های مهم خواهد شد، در مورد دیدار پرسپولیس مقابل السد در مصاحبه‌ای کوتاه گفت: «شرایط دو تیم در این بازی برابر نیست، چون السد مهره‌های بسیار خوبی مثل ژاوی، گابی، بغداد بونجاح و... در اختیار دارد و می‌تواند پرسپولیس را تحت فشار قرار بدهد.»
او افزود: «با این حال پرسپولیس نیز از کادر فنی قدرتمند و مهره‌های خوبی بهره می‌برد. فکر می‌کنم بهترین راه برای کسب امتیاز دفاع فشرده و بستن فضا‌ها برای استفاده مهاجمان السد است.» 
نکیسا اضافه‌کرد: «پرسپولیس حتی برای یک دقیقه هم نباید تاکتیکی اصلی خود یعنی دفاع و ضدحمله در دیدار‌های خارج از خانه را فراموش کند. در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی پرسپولیس با همین تاکتیک توانست السد را در قطر شکست بدهد و این اتفاق باز هم می‌توانند رقم بخورد. از طرفی، تیم قدرتمند السد نیز نقاط ضعفی دارد بخصوص شکست در آن دیدار و حذف شدن از نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا فصل پیش، این تیم را به لحاظ روحی تحت فشار قرار می‌دهد. پرسپولیس باید با استفاده از همین شرایط و اتخاذ یک تاکتیک درست بر رقیب خود غلبه کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی