نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا منصوریان بار دیگر به یک پیروزی تاریخی و شیرین در جام باشگاه آسیا دست یافت.

به گزارش خبرورزشی، گویا باید خلق شگفتی و بازگشت قهرمانانه را یکی از ویژگی‌های علیرضا منصوریان و تیمش در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۹ بدانیم. از بازگشت مقابل الغرافه تا بردی شیرین برابر النصر عربستان در ورزشگاه آل مکتوم دبی.
سبزپوشان اصفهانی که دومین دیدار خود در آسیا را برابر نماینده قدرتمند عربستان پیگیری می‌کردند بار دیگر به برد شیرینی دست یافتند تا اولین سه امتیاز آن‌ها در کشور ثالث به دست آید. ذوب آهن که در این دیدار خیلی زود و در دقیقه ۶ از میزبان خود عقب افتاده بود خیلی سریع به جریان بازی برگشت و در همان نیمه اول دو گل توسط وحید محمدزاده و نجات مهدی وارد دروازه برد جونز کرد تا برنده به رختکن رفته و در انتظار نیمه دوم باشد.
با شروع نیمه دوم شاگردان روی ویکتوریای پرتغالی برای جبران این نتیجه پا به زمین گذاشتند و به دنبال جلوگیری از ثبت دومین شکست پیاپی خود بودند که در این راه موفق ظاهر شدند و به مانند نیمه اول خیلی زود به گل رسیدند تا نتیجه را به تساوی بکشند و آن‌ها با خیال راحت تری به دنبال کسب برد باشند. همین هم شد و فشار هم نصب بر روی دروازه ذوب آهن شدت یافت. تا اینکه در دقیقه ۸۶ یک ضربه پنالتی باز هم برای النصر به دست آمد این بار شانس به همراه منصوریان و تیم دوست داشتنی اش بود و شوت حمدلله از کنار دروازه به بیرون رفت.
اما انگار خدا دوست داشت ذوب‌آهن پیروز این میدان باشد تا منصوریان و تیمش سرفراز از زمین آل مکتوم خارج آمد. یک دقیقه بعد از آن پنالتی ذوب آهن از سمت چپ زمین یک پرتاب قطب دست آورد و بازیکن آن‌ها این توپ را بلند به محوطه جریمه ارسال کرد تا باز هم به مانند بازی با الغرافه درباره پایانی‌ای یارو یاور این تیم باشد و گل سوم توسط ارسلان مطهری به دست آید. به این ترتیب ذوب آهن توانست اولین برد نماینده‌های ایران در این دوره از مسابقات را به دست آورد.
البته که این فضا برای منصوریان و شاگردانش تکراری نیست. آن‌ها در بازی با الغرافه که حکم صعود به مرحله گروهی را برای ذوب آهن داشت با یک بازگشت جانانه بازی باخته برابر نماینده قطر را با برد پشت سر گذاشتند و شب شیرینی را برای مردم اصفهان و ایران رقم زدند. در آن دیدار شاگردان گورکوف با دو گل در نیمه اول پیش افتادند، اما شگفتی ذوب آهن از نیمه دوم شروع شد. جایی که آن‌ها در همان شروع مسابقه توسط بزرگان به گل رسیدند و امیدوار به آینده شدند. آینده‌ای درخشان که توسط بازیکنان این تیم رقم خورد به طوری که ده دقیقه بعد ارسلان مطهری گل دوم و در آخر بازی نژادمهدی گل سوم را وارد دروازه الغرافه کردند و باعث حضور تیم شان در گروه a مسابقات شدند.
حالا ذوب آهن پس از این برد شیرین هم امتیاز با تیم الزورا عراق و به علت تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد و آخرین بازی مرحله رفت خود را در اصفهان برابر الوصل امارات پشت سر می‌گذارد و بسیار امیدوار است با کسب برد در این بازی شانس خود برای صعود از مرحله گروهی را زیاد کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی