۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک اسبق تیم ملی و استقلال گفت: مطمئن باشید استقلال امروز با ۲ گل العین را شکست می‌دهد.

به گزارش  خبرورزشی، مهدی فنونی‌زاده، هافبک اسبق تیم ملی و استقلال در خصوص شرایط این روز‌های آبی‌پوشان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا با ما هم‌صحبت شد. این گفتگو را بخوانید.
* شرایط این روز‌های استقلال را چطور می‌بینید؟
اگر بخواهیم درباره لیگ برتر صحبت کنیم باید بگویم استقلال روز به روز هماهنگ‌تر و تاکتیک‌پذیرتر می‌شود. شما سبک بازی‌های تیم را نگاه کنید. بازیکنان انگار خوب می‌دانند که شفر چه چیز‌هایی از آن‌ها می‌خواهد. در حمله و دفاع منسجم هستند. حالا تیم سوم است و قطعاً توان این را هم دارد که به صدر جدول برسد. جبران کردن ۳ امتیاز و رسیدن به صدر در توان استقلالی‌ها دیده می‌شود و شفر تیم خوب و یکدستی ساخته است.
* اما در لیگ قهرمانان مقابل الدحیل شرایط خیلی فرق می‌کرد؟
بله، اما نباید این‌طور در نظر گرفت که الدحیل تیم معمولی یا ضعیفی بود. این تیم به جرأت می‌توان گفت یکی از پرقدرت‌ترین و پرمهره‌های تیم‌های آسیاست. آن‌ها در خانه عالی بازی می‌کردند و از ضعف‌های استقلال استفاده کردند. مطمئن باشید این نتیجه دیگر برای استقلال تکرار نخواهد شد.
* اما بازی امروز با العین هم سخت خواهد بود؟
بله، اما مطمئن باشید استقلال امروز العین را شکست می‌دهد. بازی در ورزشگاه آزادی برای سایر تیم‌های آسیایی سختی‌های خاص خودش را دارد. استقلال در اوج آمادگی قرار دارد و از حمایت هواداران در ورزشگاه آزادی برخوردار است. العین آن تیم چند سال قبل نیست و استقلال قطعاً می‌تواند ۳ امتیاز بازی را بگیرد.
*کدام بازیکنان نقش مهمتری در بازی امروز دارند؟
استقلال یک تیم ۱۱ نفره است و همه بازیکنان قطعاً در اجرای موفق نقش‌های خود در زمین تمام توان خود را ارائه خواهند کرد. به نظرم نقش هافبک‌ها در بازی امروز تعیین‌کننده است. خوشبختانه از وقتی پاتوسی به استقلال آمده نظم خاصی در تیم دیده می‌شود. پاتوسی خوب بازیسازی می‌کند و مهاجمان را در موقعیت گل قرار می‌دهد. اگر در بازی امروز توپ و میدان در اختیار هافبک‌های ما باشد مطمئناً برنده از زمین خارج خواهند شد.
* و پیش‌بینی شما از نتیجه بازی؟
فکر کنم استقلال ۲ بر صفر برنده می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی