نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس فوتبال اصفهان گفت: خراب شدن پنالتی دوم النصر سبب شد ذوب‌آهن روحیه بگیرد و در دقایق پایانی به برتری دست پیدا کند.

ارسال‌های خوب حسینی گره‌گشای ذوب‌آهن شد/ پیروزی مقابل نمایندگان عربستان برای مردم مهم است

به گزارش خبرورزشی، عباس سیمکانی در خصوص دیدار شب گذشته ذوب‌آهن اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ذوب‌آهن با توجه به بردی که مقابل پدیده به دست آورد اعتماد به نفس خوبی داشت، اما بازی را خوب شروع نکرد.

کارشناس فوتبال اصفهان افزود: در ۱۰ دقیقه اول تیم النصر سوار بر بازی بود و ذوب‌آهن در یک‌سوم دفاعی پرس نمی‌کرد که سبب شد در دقیقه پنجم گل اول را دریافت کند.

وی ادامه داد: این گل سبب افت روحی و روانی سبز‌پوشان شد، اما هرچه بازی جلو رفت، این شاگردان منصوریان بودند که سوار بر بازی شدند، حفظ توپ کردند، به بازی سرعت دادند و دفاع تیم النصر را دور زدند و روی دو ضربه شروع مجدد به گل رسیدند.

سیمکانی با بیان این‌که ذوب‌آهن همه‌کار کرد تا در نیمه اول پیروز شود و حتی چند موقعیت برای زدن گل‌های بیشتر داشت، گفت: در نیمه دوم طبیعی بود که النصر برای جبران گل خورده حمله کند، بازیکنان ذوب‌آهن تمرکز خود را از دست دادند و به همین دلیل ۲ پنالتی به تیم حریف دادند.

کارشناس فوتبال اصفهان تصریح کرد: بعد از این‌که بازیکن النصر پنالتی را به بیرون زد، سبز‌پوشان روحیه گرفتند و موفق شدند در لحظات پایانی روی یک پرتاب اوت با ضربه سر مطهری به گل برتری برسند.

وی همچنین بیان داشت: نکته مهم در این بازی ضربات شروع مجدد و ارسال‌های بسیار خوب محمد‌رضا حسینی بود که دفاع جلو و دروازه‌بان تیم النصر را از بازی حذف می‌کرد.

سیمکانی با اشاره به این‌که این پیروزی کل مردم ایران را خوشحال کرد، عنوان کرد: در کل بازی با نمایندگان عربستان برای مردم مهم است، این چهارمین باری بود که ذوب‌آهن مقابل النصر عربستان قرار می‌گرفت و سبز‌پوشان برای چهارمین بار به پیروزی دست پیدا کردند.

کارشناس فوتبال اصفهان در ادامه خاطر‌نشان کرد: بعد از حضور منصوریان در تیم ساختار دفاعی تقویت شده است، بازیکنان زمانی که توپ از دست می‌رود با پرس به دنبال به دست آوردن دوباره توپ هستند؛ تیم‌های بزرگ دنیا اجازه استفاده از توپ‌های سوم و سازمان‌دهی حمله را به تیم مقابل نمی‌دهند و منصوریان نیز روی این زمان‌ها بیشتر کار کرده است.

وی در پایان گفت: خیلی مهم است بازیکنان در هر لحظه از بازی تمرکز داشته باشند. برای چندمین‌بار بود که ذوب‌آهن در چند بازی اخیر کامبک می‌زند که خیلی خوب و شیرین بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی