۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ می‌گوید با وجود بهبود شرایط بایرن، لیورپول هم برای نتیجه خوب گرفتن قدرت دارد.

به گزارش خبرورزشی، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از امیدواری به کسب نتیجه سخن گفت.

سرمربی تیم لیورپول اظهار داشت: وظیفه من نیست که در مورد نتایج بایرن مونیخ قضاوت کنم. در حال حاضر آنها شرایط متفاوتی نسبت به بازی رفت دارند. این تفاوت برای بایرن مثبت بوده است. تیم رقیب دوباره به صدر جدول بوندس‌لیگا رسیده است و به راحتی پیروز می‌شود. تحلیل‌ها نشان می‌دهد بایرن تا چه حد قدرتمند است. ما هم به اندازه کافی قدرت داریم تا واکنش مناسبی نشان دهیم. در چنین موقعیتی باید هم بازی خوبی ارائه کنید.

وی در ادامه افرود: درست به اندازه روز قبل از بازی رفت نسبت به کسب نتیجه خوش‌بین هستم. ممکن است هر اتفاقی در این بازی رخ دهد. ما فصل گذشته شرایط متفاوتی داشتیم. پیروزی 3 بر صفر مقابل منچسترسیتی و 5 بر 2 مقابل رم باعث می‌شد تصور کنیم واقعاً برترین تیم اروپا هستیم. وقتی نتیجه بازی رفت مساوی بدون گل شده، یعنی هر چیزی ممکن است. شما باید در بازی برگشت پیروز شوید. البته در این شرایط با یک مساوی یک-یک یا بیشتر هم صعود می‌کنید. باید یک بازی خیلی خوب برابر رقیب ارائه کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی