نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارنستو والورده می‌گوید بارسایی‌ها پیش از این خودشان را در شرایط سخت نشان داده‌اند و برابر لیون هم موفق خواهند شد.

به گزارش خبرورزشی، ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از بازی خانگی تیمش مقابل لیون در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا درباره شرایط آبی‌واناری‌ها و قدرت رقیب توضیحاتی داد.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اظهاراتش را این‌گونه شروع کرد: لیون تیم قدرتمندی است، خصوصاً در خط حمله که بازیکنان بسیار سریعی دارد. آنها از بیشتر نیروهای هجومی‌شان استفاده می‌کنند. لیون قطعاً از ارزش گل در خانه حریف باخبر است و تلاش می‌کند دروازه ما را باز کند. سایر بازی‌ها و آنچه برای رقبای بزرگ رخ داده را دیده‌ایم و می‌دانیم هیچ حریف کوچکی وجود ندارد. باید به پیروزی برسیم و هر نتیجه‌ای که آنها در دور گروهی کسب کرده‌اند، قابل احترام است. حذف تیم‌هایی مانند رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن نشان از پیچیده بودن این تورنمنت دارد.

والورده در پایان اضافه کرد: همیشه در شرایط سخت خودمان را نشان داده‌ایم. در این بازی هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. جدال با لیون می‌تواند افتخارآمیز باشد و امکان دارد سقوط ما را رقم بزند. مصمم هستیم بازی فوق‌العاده‌ای ارائه کنیم. اینکه من داخل باشگاه چگونه با بازیکنانم صحبت می‌کنم، موضوعی درون تیمی است. ما همیشه سعی می‌کنیم با اعتمادبه‌نفس باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی