نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان‌وبلوچستان گفت: بزرگترین رویداد ورزشی کبدی جوانان جهان به میزبانی سیستان‌وبلوچستان برگزار می‌شود.

برگزاری بزرگترین رویداد کبدی جوانان به میزبانی سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرورزشی، ادهم کرد اظهار داشت: جلسه تعیین میزبانی رقابت‌های جهانی کبدی جوانان با حضور رئیس فدارسیون کبدی ایران و سایر نمایندگان استان‌ها در محل فدارسیون برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: در این جلسه ۷ استان سمنان، اردبیل، قزوین، آذربایجان‌غربی، خوزستان، فارس و سیستان‌وبلوچستان متقاضی میزبانی مسابقات بودند که در نهایت ۳ استان فارس، قزوین و سیستان و بلوچستان به عنوان کاندیدای نهایی مسابقات انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به همکاری و شرایط ایده‌آل میزبانی شهرستان چابهار، استان‌های دیگر به نفع میزبانی سیستان‌وبلوچستان انصراف دادند و در این جلسه مقرر شد ناظرین کنفدراسیون جهانی کبدی پس از بازدید از شرایط اسکان و سالن‌های برگزاری مسابقات در شهرستان چابهار تصمیم نهایی اتخاذ شود.

کرد با اشاره به اینکه مسابقات کبدی در رده جوانان تاکنون در هیچ نقطه‌ای از جهان برگزار نشده است، تصریح کرد: با برگزاری این مسابقات در آبان‌ماه ۹۸ مهمترین رویداد ورزشی در تاریخ کبدی جوانان در استان سیستان‌وبلوچستان رخ خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی