۰
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با آمدن زیزو ستاره‌های بزرگی برای رئالی شدن کاندیدا شده‌اند و انتظار می‌رود کهکشانی‌ها بازهم پرستاره شوند.

صدای پای خرید‌های جدید رئال می‌آید به گزارش  خبرورزشی، بدون تردید عجیب و غریب‌ترین بازگشت به تیم سابق در دنیای مربیگری را باید به نام زین‌الدین زیدان ثبت کرد. سرمربی‌ای که با رئال مادرید در قله اروپا قرار گرفت و سپس تیم را رها کرد تا در فصل ۱۸-۲۰۱۹ کهکشانی‌ها به این حال و روز دچار شوند. با حذف از لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی و لالیگایی که فقط روی کاغذ شانس قهرمانی مانده، فلورنتینو پرس دوباره سراغ زیدان آمد و او را به عنوان سرمربی جدید منصوب کرد. زیدان هم بعد از لینک شدن به تیم‌های مختلف از جمله منچستریونایتد، چلسی، یوونتوس و... بالاخره به خانه قبلی‌اش بازگشت. حالا با آمدن زیزو انتظار می‌رود از خرید‌های جدیدش هم در تابستان رونمایی شود. خرید‌هایی که می‌تواند رئال را برای فصل آینده به کلی دگرگون کند. گفته می‌شود بیش از ۳۰۰ میلیون پوند برای زیزو در فصل آینده بودجه خرید بازیکن در نظر گرفته شده است.
ماتیس دی‌لیخت
رئال مادرید برای حل کردن مشکلات خط دفاعی اش به یک نیروی جوان و آینده‌دار نیاز دارد. مدافع ۱۹ ساله آژاکس در حال حاضر چشم تیم‌های بزرگ را گرفته و رقابت برای جذبش زیاد است. ماتیس دی‌لیخت جلوی رئال مادرید هم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده و با آژاکس در فینال لیگ اروپا ۲۰۱۷ هم بوده که منچستریونایتد قهرمان شد. او فیزیک خوبی دارد و تکنیک و قدرت پاس‌دهی اش هم مناسب تیمی به بزرگی رئال است. با توجه به اینکه خرید مدافعان جاافتاده‌ای همچون فان‌دایک و کولیبالی هزینه زیادی روی دست باشگاه می‌گذارد، دی‌لیخت ارزان‌تر با آینده‌ای روشن‌تر به حساب می‌آید. به هر حال راموس قرار نیست تا همیشه برای رئال بازی کند و سنش بالا می‌رود.
ادن آزار
داستان علاقه رئال مادرید به ادن آزار بر هیچ‌کس پوشیده نیست. رئالی‌ها بار‌ها برای جذب وینگر بلژیکی ابراز تمایل کردند، اما هر بار با در بسته چلسی روبه‌رو شدند. این بار، اما زیدان با آمدنش قصد دارد انتقال نیمه‌کاره سال‌های اخیر کهکشانی‌ها را به نام خودش تمام کند. ادن در ۲۵ بازی‌ای که این فصل در لیگ برتر انجام داده ۱۳ گل و ۱۱ پاس گل داشته است. او از نظر آماری یکی از باثبات‌ترین وینگر‌های جزیره است و با ۲۸ سال سن می‌تواند به بهبود اوضاع رئال کمک کند. پیشنهاد ۱۰۰ میلیون پوندی چیزی است که می‌تواند هم ادن و هم چلسی را به وجد بیاورد. البته یک نکته را نباید نادیده گرفت که محرومیت چلسی از پنجره نقل و انتقالاتی شاید آزار را با عذاب وجدان روبه‌رو کند و بیخیال ترک لندن شود.
انگولو کانته
انگولو کانته فرانسوی است و همین کافی است تا او یک گام بیشتر به رئال مادرید نزدیک شود. کانته در این فصل قربانی تاکتیک‌های مائوریتسیو ساری شده و باید جایی باشد که بیشتر بتواند خودنمایی کند. رئال مادرید با وجود کاسمیرو و یورنته جوان باز هم به یک هافبک دفاعی قابل اعتماد نیاز دارد و چه کسی بهتر از کانته. بازیکنی که به جز کار‌های دفاعی قابلیت اضافه شدن و کشاندن تیم به جلو را از فاز دفاع به حمله دارد. با ۶/۳ تکل در هر مسابقه، کانته جنگندگی اش را در زمین بدون خشونت ثابت کرده است. داستان محرومیت چلسی از نقل و انتقالات در مورد کانته شاید زیاد موضوعیت نداشته باشد چراکه او به اندازه ادن آزار سابقه بازی در چلسی را ندارد و به همین خاطر جدایی برایش راحت‌تر است.
کیلیان امباپه
سوپراستاری که تنها ۲۰ سال دارد، قهرمانی در جام جهانی را تجربه کرده و یکی از بهترین‌های دنیا در پست خودش است. امباپه با ۲۴ گل و ۶ پاس گل در ۱۷ بازی فیکس بازی کردن در لیگ یک فرانسه و زدن ۴ گل و ۵ پاس گل در لیگ قهرمانان اروپا، امسال توانایی اش را به رخ همگان کشیده است. دریبل‌زنی، سرعت، جابه‌جایی‌های لحظه‌ای و درخشان در تک به تک‌ها و دوئل‌ها به‌علاوه قدرت بدنی باعث شده امباپه در جوانی به بازیکنی کامل تبدیل شود که تا سال‌های سال می‌تواند در اوج باشد. همین کافی است تا رئالی‌ها روی امباپه قمار کنند و آمدن زیدان هم می‌تواند به خودی خود این انتقال را تسهیل کند.
نیمار
به‌جز امباپه، رئالی‌ها یک گزینه دیگر را هم در پیش دارند که کسی نیست جز نیمار. ستاره برزیلی بعد از ترک بارسا و زندگی در پاریس، بعید نیست بخواهد به فکر چالش جدید باشد. سال گذشته روزنامه آس خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه نیمار و پدرش چندین بند برای امضای قرارداد با رئالی‌ها پیشنهاد داده‌اند. بند‌هایی که یکی از آن‌ها جدایی کریس رونالدو بود، دیگری مبلغ قرارداد بیشتر از پاری‌سن‌ژرمن و حضور در فصل ۲۰-۲۰۱۹. با رفتن کریس، رئال دنبال ستاره جدید می‌گردد و چه کسی بهتر از نیمار؛ نیماری که در پاریس کنار ادینسون کاوانی و امباپه امنیت ستاره اصلی تیم شدن را ندارد و می‌تواند در رئال مادرید به این رؤیا برسد. رؤیایی که در بارسا هم کنار مسی و سوارس آن را نداشت و او را از توپ طلا دور کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی