نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در دو بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا تنها یک امتیاز کسب کرده و در انتهای جدول قرار دارد.

به گزارش  خبرورزشی ، پرسپولیس در حالی دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را با شکست تلخ در دوحه قطر پشت سرگذاشت که ماحصل تلاش شاگردان برانکو از 6 امتیاز این 2 بازی کسب تنها یک امتیاز بود تا با این شرایط کار پرسپولیس در معادلات صعودش از این مرحله از این رقابت‌ها کمی پیچیده شود.

البته در این میان برخی از پرسپولیسی‌ها به تکرار تاریخ برای تیم شان امیدوار هستند. در فصل قبل لیگ قهرمانان یعنی در سال 2017 پرسپولیس در حالی موفق شد جواز صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را با برانکو به دست آورد که پرسپولیس در برابر الریان قطر و الهلال عربستان با یک باخت و یک تساوی با یک امتیاز روی کاغذ از شانس کمی برای صعود بهره‌مند بود اما در نهایت موتور سرخ‌های ایران از بازی بعدی روشن شد تا در ادامه پرسپولیس نه تنها با اقتدار از گروه خود صعود کرده بلکه تا مرحله نیمه‌نهایی هم پیش برود.

در آن رقابت‌ها پرسپولیس برانکو پس از شروعی ناامیدکننده، روند رو به رشدی را پیش گرفت به طوری که در ادامه بازی‌ها با کسب 2 پیروزی مقابل الوحده امارات و 2 نتیجه تساوی در برابر تیم‌های الهلال عربستان و الریان قطر موفق شد جواز صعود به مرحله بعد را گرفته و در ادامه حتی تا مرحله نیمه نهایی هم پیش بروند. با این تفاسیر زود است که پرسپولیسی‌ها ناامید شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی