نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گفته می‌شود اشکان خورشیدی کاندیدای اصلی قضاوت در شهرآورد ۸۹ است. داوری که در هفته‌های گذشته بازی‌های مهمی را در لیگ برتر سوت زد.

خورشیدی: همه داوران توانمندی قضاوت در شهرآورد را دارند
به گزارش  خبرورزشی، اشکان خورشیدی در حاشیه کلاس توجیهی و دانش‌افزایی داوران و کمک‌داوران الیت فوتبال گفت: طبق برنامه قرار شده ما داوران ماهی یک بار کنار هم جمع شویم و با بررسی عملکردمان در هفته‌های قبل نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کرده و با برطرف کردن نقاط ضعف خود در هفته‌های بعد بتوانیم قضاوت‌های بهتری داشته باشیم.
خورشیدی درباره اینکه در نیم‌فصل دوم اشتباهات داوری زیاد شده، گفت: اشتباهات داوری وجود دارد، اما این اشتباهات در کشورمان زیاد به آن پرداخته می‌شود. خودتان مشاهده می‌کنید داوران ما با حمایت کمیته داوران و حضور در برنامه‌های مختلف سعی می‌کنند اشتباهات خود را کمتر کنند، اما متأسفانه به علت مسائل مختلف از جمله فشار باشگاه‌ها اشتباهات داوری زیاد می‌شود. صدور بیانیه بر عملکرد داوران تأثیر نمی‌گذارد، اما فشار روحی و روانی بیشتری بر داوران می‌گذارد. من نمی‌دانم چرا زمانی که باشگاه‌ها و مربیان نتیجه نمی‌گیرند صد درصد تقصیر را گردن داوران می‌گذارند. شما می‌بینید هجمه‌هایی که علیه داوران ایجاد شده همه آن‌ها به‌حق نبوده و مربیان در بازی‌هایی که به داوری اعتراض داشتند تصمیمات داوران درست بوده و اصلاً اظهارات آن‌ها صحیح نبوده است.
اشکان خورشیدی در واکنش به این خبر که می‌گویند او شانس زیادی برای قضاوت در شهرآورد ۸۹ دارد، گفت: تمام داوران ما این توانایی را دارند که شهرآورد را قضاوت کنند و به طور حتم هر داوری که برای قضاوت این دیدار تعیین شود سعی می‌کند بهترین قضاوت را به نمایش بگذارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی