۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی به خبرورزشی گفت: کار پرسپولیس برای صعود خیلی سخت شده، اما من با توجه به شخصیت بالای تیم هنوز به صعود امیدوارم.

به گزارش خبرورزشی، ناصر محمدخانی، مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی معتقد است شرایط برای پیروزی و کسب نتیجه مقابل السد مهیا بوده، اما فرصت‌سوزی‌ها کار پرسپولیس را سخت کرد.
* در مورد بازی پرسپولیس مقابل السد چه صحبتی دارید؟
بازی خوبی از دو تیم شاهد بودیم. هدف تیم قطری هم مانند پرسپولیس فقط کسب سه امتیاز بود و بازی تهاجمی‌ای را از دو تیم شاهد بودیم که توپ مدام روی دروازه‌ها بود.
* پرسپولیس چرا باخت؟
پرسپولیس به هیچ عنوان مستحق باخت نبود و فرصت‌های گل بیشتری نسبت به تیم میزبان داشت، اما متأسفانه بازیکنان یکی پس از دیگری فرصت‌های گل را از دست دادند.
* عملکرد مهاجمان پرسپولیس را چگونه ارزیابی کردید؟
علی علیپور و بودیمیر خوب بازی کردند، اما وظیفه اصلی‌شان را خوب انجام ندادند. بودیمیر یک فرصت خوب را از دست داد و علیپور هم چند فرصت تا پرسپولیس از برد و کسب سه امتیاز محروم بماند. علی علیپور خیلی خوب خودش را در موقعیت گلزنی قرار می‌داد، اما در زدن ضربه نهایی خوب عمل نکرد و در دقایق پایانی هم به دلیل ضعف بدنی نتوانست از آن فرصت عالی گلزنی استفاده کند. دو مهاجم پرسپولیس می‌توانستند کار حریف را یکسره سازند، اما متأسفانه این امر محقق نشد.
* تعویض‌های برانکو خوب بود؟
به نظرم تعویض‌های برانکو خوب نبود و خیلی دیر انجام شد. نمونه آن تعویض سیامک نعمتی بود که به نظرم باید خیلی زودتر از اواسط نیمه دوم به میدان می‌آمد.
* به صعود پرسپولیس امیدوارید؟
پرسپولیس از داوری در دو بازی اش در آسیا خیلی لطمه خورد و از دو بازی فقط یک امتیاز گرفت. کار پرسپولیس برای صعود خیلی سخت شده، اما من با توجه به شخصیت بالای تیم هنوز به صعود امیدوارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی