نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژولیو سزار، دروازه بان سابق اینتر، از خاطرات خود در دوران حضورش در این باشگاه سخن گفت.

باید پوست بارسلونا را بکنیم!
به گزارش خبرورزشی، ژولیو سزار یکی از عوامل اصلی فتح سه گانه نراتزوری در سال ۲۰۱۰ که در دیدار نیمه نهایی مقابل بارسلونا نمایش بسیار خوبی داشت و حالا خاطراتی جالب از رفتار‌های انگیزشی مورینیو پیش از آن دیدار نقل کرده است.
ژولیو سزار گفت: پیش از دیدار مقابل بارسلونا، مورینیو با یک لباس بارسلونا به رختکن آمده که روی آن نوشته بود باید پوست بارسلونا را بکنیم. سپس مورینیو در جلسه‌ای به ما گفت که به بارسلون می‌رویم تا چرم بفروشیم. زمانیکه چنین جملاتی را از مورینیو شنیدم، از خود بی خود شده بودم و می‌خواستم همان لحظه به میدان رفته و برابر بارسلونا بازی کنم.
سزار در ادامه درباره بهترین خاطره‌اش هم اظهار داشت: مهار پنالتی رونالدینیو در دیدار مقابل میلان در لحظات پایانی فوق العاده بود. آن موقع تمام هواداران نام من را صدا می‌زدند که برایم لحظه‌ای فراموش نشدنی بود.
در جریان یکی از دربی‌های میلان او پیش از زدن ضربه پنالتی توسط زلاتان صحبتی با او کرد. سزار در این باره هم گفت: به او گفتم اگر ضربه‌ات را وسط بزنی مهار خواهم کرد و بدین ترتیب یکی از گزینه‌ها را از زلاتان گرفتم. اما او توپ را به سمت راست زد و گل شد و در ادامه به من گفت به دروازه‌ات بازگرد و به جای زیادی حرف زدن، بازی کن. زلاتان همیشه علاقمند به کری خوانی و بحث در رختکن بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی