نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی شیاطین سرخ برای تجدید خاطرات خوبش در نوکمپ آماده می‌شود.

سولشائر: مشتاق رویارویی با بارسلونا هستیم
به گزارش خبرورزشی، اوله‌گنار سولشائر از رویارویی بارسلونا و منچستریونایتد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا استقبال کرده و آن را به فال نیک گرفته است.
سولشائر که در سال ۱۹۹۹ با گل به یاد ماندنی خود به بایرن مونیخ در بارسلون حکم قهرمانی منچستریونایتد در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را امضا کرد، در واکنش به قرعه‌کشی یک‌چهارم نهایی این فصل گفته است: پیام‌های بسیاری از دوستانم دریافت کردم مبنی بر این که امسال از این مرحله عبور خواهیم کرد، چون من شماره ۲۰ را بر تن می‌کردم و حالا ۲۰ سال (از فینال بارسلون) گذشته است. قرار است دوباره به نیوکمپ برویم. آن شب بزرگ‌ترین شب فوتبالی من بود. البته برای تمامی اعضای تیم شبی باور نکردنی بود. ورزشگاه خیلی خوبی دارند. ما در آن سال در مرحله گروهی با آن‌ها رو به رو شدیم و دو دیدار رفت و برگشت ۳-۳ شد. بازی خوبی از آب در خواهد آمد.
وی افزود: ما خواستار چنین مسابقاتی مقابل بزرگ‌ترین باشگاه‌ها و تیم‌ها هستیم. در سال ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ در فینال با آن‌ها رو به رو شدیم و در سال ۲۰۰۸ هم در مرحله نیمه نهایی، اسکولزی به آن‌ها گل زد. این باشگاه و طرفدارانش، اشتیاق حضور در چنین مسابقاتی را دارند. مشتاق حضور در این بازی هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی