نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرار بود پرسپولیس و استقلال خصوصی شوند که افتاد به سال آینده! قرار بود رأی دادگاه CAS اعلام شود که افتاد به سال آینده. قرار بود قیمت اجناس ارزان شود (یا حداقل روزی یک بار گران نشود) که آن هم افتاد به سال آینده!

خبرورزشی/فرهاد اشراقی؛ به طور کلی این که می‌گویند «در سال جدید اعلام می‌شود» یا «به زودی اعلام می‌شود» یک تاکتیک قدیمی است که البته جواب می‌دهد و اتفاقاً، چون جواب می‌دهد، مسئولان زحمتکش مدام آن را تکرار می‌کنند. ما بچه بودیم که می‌گفتند استقلال و پرسپولیس به زودی خصوصی می‌شوند و الان که به سال‌های پایانی یا شاید هم ماه‌ها و روز‌های پایانی زندگی نزدیک می‌شویم دوباره می‌گویند این دو تیم به زودی خصوصی می‌شوند! یکسری چیز‌ها اساساً نیاز به وقت‌کشی دارد تا مردم همه چیز را فراموش کنند و ذهن‌ها به سمت دیگری برود. مثال؟ روزی که کی‌روش رفت، چون سری قبل مردم رفته بودند به صفحه اینستاگرام رئیس‌جمهور، اعلام شد زیدان و مورینیو و کلینزمن در صف ایستاده‌اند که سرمربی تیم ملی ایران شوند! خبر آن‌قدر مضحک و خنده‌دار بود که در خود وزارت ورزش و فدراسیون هم برایش جوک ساختند، اما همین خبر مضحک ذهن‌ها را به سمت دیگری برد و دو ماه بعد تازه آقای تاج فرمودند ما پول نداریم مربی تیم ملی را انتخاب کنیم!
ختم کلام اینکه تاکتیک «به زودی اعلام می‌شود» و «سال آینده اعلام می‌شود» هنوز جواب می‌دهد. شاید در همین سال جدید هم دوباره و چندباره از این تاکتیک استفاده شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی